Gå til innhold

Jeg har gjort noe dumt.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sa opp jobben min. Jeg og sjefen kom aldri godt overens.og de jeg jobbet med baksnakket meg. så jeg trivdes ikke. ble deprimert , sov dårlig, spiste dårlig..

men nå angrer jeg.. mest fordi mannen syns det er dumt at jeg slutta.

han sier ting som " du skulle aldri ha slutta" jeg vet det blir tøft økonomisk , men jeg klarte ikke bare være der mer.

søker nye jobber, men ikke lett å få seg ny jobb idag....

tok nok feil valg der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er klart det lureste er å prøve å finne en ny jobb før man sier opp den man har. Men jeg skjønner også veldig godt hvorfor du sluttet og syns mannen din faktisk bør støtte deg litt mer her.

Skrevet

Om du er fagorganisert ville jeg nok ha spurt om hjelp der FØR jeg sa opp jobben min.

Ville du fortsatt ha gått tilbake til jobben om mannen din ikke mente det? Det er du som skal være der og mye av livet vårt brukes på jobben.

Er det skoler/sfo eller barnehager i nærheten av der du bor? I så fall er det alltid bruk for vikarer.

Dette ordner seg - opp med hodet!

Skrevet

Jeg gjorde akkurat det samme. Fant ut at det var bedre å slite økonomisk en liten stund enn å ha en så dårlig arbeidsplass.

Så ble jeg gravid like etterpå, fikk tilbud om en lengre tur til utlandet og er går nå hjemme med minstejenta uten foreldrepenger.

MEN det er verdt det. Heller det enn å grue meg til å gå på jobb hver gang.

Skrevet

Skjønner deg veldig godt, pyton å gå på jobb når man ikke trives. Selvfølgelig var det riktig å slutte når du ble deprimert, spiste og sov dårlig! Håper du finner noe annet snart. Tvitvi, lykke til!

Skrevet

det er ikke det økonomiske som skal bety mest, du skal jo ha det bra med deg selv.

trives mann ikke og piner seg igjen dagen, skal mann prøve å gjøre noe med det.

minn mannen din på at din helse er viktigere enn penger!!!!

Skrevet

jeg jobber innimellom for et vikarbyrå og søker jobber ved siden av. blir jo litt penger , men ikke mye.

har vurdert å ta ut datteren vår fra bhg..og få kontantstøtte.. men jeg vet at hun koser seg sånn i bhg. og det er greit å ha bhg plass hvis jeg skulle få en jobb.

mannen min støtter meg jo ,men han tenker jo at det hadde vært kjekt med en ekstra inntekt..

får håpe jeg får meg jobb snart.

Skrevet

tusen takk for svar og oppmuntrende ord :)

setter pris på det :)

Skrevet

jeg har gjort det samme nå nettopp. Fått meg jobb fast i 50%. og er tilkallingsvikar i b.hage på det resterende. Har nå full jobb, 100% som før!

Du skal se det ordner seg :)

Skrevet

Husk å registrere deg på www.nav.no som arbeidssøker og søke dagpenger da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...