wanda71 Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Er det noen av dere som har blitt gravide rett etter/kort tid etter dere fikk førstemann? Hvordan går det og har dere fått noen advarsler fra lege o.l.?
xblondiex Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 jeg ble gravid med nr 2 da nr 1 var 5 mnd gammel. ikke helt planlagt men heller ikke uønsket. har alltid villet ha barna tett men trodde ikke de skulle komme så tett:p ingen har sagt noe til meg. det eneste legen sa til meg når jeg var hos han første gangen, var at jeg kunne komme til å kjenne mye mere til graviditeten enn sist gang da jeg var 100 prosent frisk hele tiden. dette hadde han rett i. kroppen hyar jo ikke kommet helt igang igjen etter første fødsel:) men man skal kjenne at man bærer frem ettlite nurk:) du blir mer sliten når du har en liten en å ta vare på, men det er jo verdt det i det lange løp:)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Her fikk vi ingen formaninger av jordmor på sjukehuset, bare måtte være klar over at man kunne bli gravid raskt etter fødsel... Nå ble ikke jeg gravid igjen veldig raskt da, får i underkant av 20mnd imellom. Fastlegen min hadde ingen kommentarer til at det var tett. Ser fram til å treffe jordmor for jeg har ganske mange spørsmål rundt det med ny graviditet tett opptil keisersnittet jeg hadde med førstemann. Tror ikke det er sååå farlig, for da hadde jeg nok fått formaninger før vi forlot sykehuset
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg er gravid igjen etter fem mnd. Legene har gitt oss beskjed om at det bare er å sette i gang så fort man er klar etter renselsen. Det virker som at dette er et synspunkt legene har jevnt over. Jeg er friskere nå enn sist. Har hatt lite kvalme og hodepine, hvilket var veldig plagsomt sist. Har fått tidlig BL da... Men jeg har slitt med det hele tiden etter siste graviditet også, så det er jeg vant til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå