*silje84* Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 første gang jeg skriver her. har 2 barn fra før og har nå bestemt oss for å prøve med nr.3:) er det noen som har erfaring med 3 barn? er det mye mer arbeid? er 2 og 3 år de jeg her fra før. Er mye arbeid men føler at alt blir lettere og lettere etter hvert som tiden går. Men har vært litt frem og tilbake på hva vi skal gjør. redd for at det blir for mye- så hadde vært fint om noen kan si meg hvordan de har det med 3 barn?
tjorven- nr 3 Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg prøver og på nr 3, men mine barn er 6 og 9 år, så kan jo ikke sammenlignes med deg da. men alle venninnene mine som har 3 barn - uansett aldersforskjell- sier det er stoooor forskjell fra 2 til 3....! tror nok det er tøft, når de er så små som dine, men tenk hvor fint å vokse opp i stor søsken flokk da : ) Men mye å gjøre blir det nok...spesielt når du må begynne å kjøre de til forskjellige idretts aktiviteter og ha tid til hver enkelt til lekser og kos. Så man må nok finne det ut av seg selv om man har det overskuddet. For kjærlighet har man jo nok av til alle sine barn uansett hvor mange de er tror nå jeg =) Uansett, Lykke til : ) Er du født i 84 ? Isåfall har du jo mange år på deg til å få flere barn vet du : )
*silje84* Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2008 takk for svar:)ja jeg har god tid, men greit og bli "ferdig" å, så får det heller stå til i noen år;)er selv oppvokst med 3 tette søsken, så ønsker d samme for mine. Men tror det bli travelt..greit å høre hva andre tenker og mener også. når de er eller blir så tett så tenker jeg at de får felles interesser og leker bedre i lag, men det er jo ingen selvfølge da..
mami78 Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har "bare" to foreløpig, men har flere søsken og vet at det er fint å ha flere søsken i voksenalder. Mye arbeid, men jammen er det mye glede også. Det er jo en gave å få barn...Og så blir de så fort store...Vet ikke om det blir lettere når de blir store, men blir i hvertfall litt annerledes.Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå