chri Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Hei Noen som vet hvilken hemorroide krem man kan bruke? Kom akkurat hjem fra apoteket med Scheripoct. Og ble selvfølgelig skeptisk når dette stod på pakningsvedlegget: Skal ikke brukes de første 3 mnd av graviditeten. Sannsynlig at fosteret kan påvirkes. Rådfør deg derfor med lege før bruk dersom du er gravid. Trodde de som jobbet på apoteket hadde litt ekspertise jeg...
mozell Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 De burde egentlig gjøre deg oppmerksom på det på apoteket ja, så der har det skjedd en glipp. Men min lege sa den kremen fint kunne brukes - men om du er bekymret så kan du sikkert bare ta en tlf til din lege og høre hva han/hun sier. lykke til....er noe herk det der.
WPW Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har kjøpt alcos-anal. Sa på apoteket at jeg trengte noe jeg kunne bruke som gravid, og der står det også "kan brukes av gravide og ammende":) Men hun pekte også ut en krem jeg ikke husker hva heter, og da sa hun at det var vel helst tidlig i svangerskapet at den ikke skulle brukes. Men jeg kjøpte altså alcos-anal for å være sikker..
chri Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2008 Tusen takk. Tror nok jeg skal ringe til legen min i morgen for sikkerhetsskyld. Utrolig vondt med hemorroider:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå