Gå til innhold

Ny termin etter UL...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på Ul i dag og fikk se babyen :D Det var helt herlig.. Fikk se alt bortsett fra kjønnet tydelig hehe. Men føler nå 80% at det kan være ei jente som ligger å trykker på blæra. Fant også ut at jeg er ei uke kortere enn jeg trodde, så jeg er bare 17+2 i stedet for 18+1 som jeg har regnet selv. Er det noen mulighet til å endre dette på profilen for jeg kan ikke finne det noen steder...:S?

Fikk masse bilder å ta med hjem også. Pappa smilte hele tiden, og farmor smilte også. Tror kanskje det ble felt en tåre eller tre. Vet jeg hadde tårevåte øyne hele tiden hehe.

Nå vet jeg ihvertfall hvorfor jeg ikke har kjent bevegelser så godt for morkaken ligger både på for- og bakveggen av livmoren, samt den går over høyre side, så litjpia er godt innpakket hehe.

Nå kan jeg slappe av å nyyyyte dagene lol. Skikkelig glad jente i dag jeg gitt :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du er glad :)

du kan skifte termin her inne ved å gå inn på "din egen side" åsså brukerinformasjon, så endrer du det der :)

Skrevet

Heisann

Kjekt med ul, skal på fredag...for 5 gang :o) Må gå hver 14 dag fra uke 24 pga antistoffer i blodet. Er 28 uker på fred.

Du endrer termin ved å

gå inn på din side

velg brukerinformasjon

scroll ned til termin

så endrer du der

husk å lagre endringer

masse lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...