Gå til innhold

Kjøpte vogn idag :) :) :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på salget på Barnas Hus og kjøpte vogn til 3999,- Bagen var det 20% på og seat-insert og vognpose 50% på. Valgte svart bag og lilla vogn + pose, så må innrømme at jeg ble litt svett da jeg så overskriften på et av innleggene her - jenta vår har baller :) Legen har sagt 2 ganger at det er ei jente, og siste gangen viste hun kjønnslepper, urinleder osv... De hadde ikke brun eller svart igjen og mannen syntes ikke det var verdt pengene å betale 2600 ekstra for ny modell... Vi får vente i spenning, gleder meg til å ta det i bruk iallefall!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at det var en Oth vogn:)

Skrevet

Godt kjøp :) grattis med ny vogn... får håpe det stemmer at det er ei jente da :) hehe... litt nervøs selv jeg. har kjøpt mye rosa.. heh....

 

kos deg videre i svangerskapet :)

Skrevet

Gratulerer med vogn..men koster ikke vogna rundt 6000,- var på barnas hus i dag, å da sa de 6000,- med bag?? har jeg missforstått???

Hva betalte du for alt? var det 07 eller 08 modellen??

Skrevet

Takk, takk:) Ja vi får satse på at de ikke tar feil så mange ganger:)

 

Her på Barnas Hus koster den 5600 uten bag, det er 2007 modellen( de sier 08, men den som er 08 i utlandet har ny logo pluss lavere liggestilling). Bagen selges separat for 1899,-. Den nye modellen ( de sier 09, men den har visst ikke kommet til USA enda engang) koster 6600,- Hvis du kjøper den i løpet av uka får du med en Odenwalder pose. Den nye modellen hadde de på salg idag også til 5600,- men du måtte velge mellom lavere pris eller Odenwalder pose, fikk ikke begge tilbudene...

 

Alle Oth vogner selges uten bag, det velges som tilbehør. Det kan du se både på norske og utenlandske nettsider..

Skrevet

Hæ?? Jeg har også kjøpt OTH på Barnas Hus i dag, dvs, jeg har lagt den av og deponert 2000 på den, men de sa ingenting om at det 20% på bagen, hun sa rett ut at den var det full pris på, kun sportsdelen det er salg på.... HM!! Hvilken Barnas Hus var du på??

Skrevet

På Barnas Hus i Stavanger. Var masse salg her idag utover det som står på nettsidene. Jeg var utenfor butikken før de åpnet, og da klokka var 10 var det sikkert 50 stk som stod klare. Da de åpnet dørene løp folk innover i butikken, ganske fascinerende :) Stod i kø i 45 minutter bare for å betale...

Skrevet

Hehe, da var du heldig med både kjøp og ventetiden i kassen, for jeg syns ofte man må vente 45 min. for å få betale selv om det bare er 6 kunder i butikken på barnashus i stavanger.

Skrevet

Ja, det er irriterende hvor lang tid ting tar der inne! Idag begynt køen helt bak ved bilstolene... Folk tok jo helt av, skulle tro det var gratis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...