Gå til innhold

Irriterende legesekretær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått brev fra legen om at jeg har lavt jernlager. Skulle da ringe legekontoret for å vite verdien fordi jeg ikke gidder å ta tilskudd om prøven er helt på grensen ( har alltid ligget der uansett). Ringte og legesekretæren tok telefonen: Nei kan ikke gi deg verdien fordi jeg har taushetsplikt... Sa da at jeg hadde fått svar men kun trengte denne ene verdien. Nei det gikk ikke fordi hun skulle ivareta min sikkerhet... Men jeg kunne godt komme ned å hente en utskrift av prøvene..., men da mot et gebyr på 35 kr.

Jobber selv som legesekretær og for det første så har man ikke lov å ta betalt for dette. Og at hun ikke kunne gi meg svaret over tlf er bare tull. Endte med at jeg istede ringte direkte til labr. på sykehuset og de ga meg istede alle svarene over tlf. Irriterende når man møter slike personer som ikke vil yte noe service.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp veldig irriterende....

men godt for din sikkerhet også:=)

Skrevet

snakk om å skyte budbringeren! Skjønner at det var irriterende, men ta det med legen-vil tippe det er hans praksis

Skrevet

Første gang jeg har hørt at man må betale for prøvesvar....hehe.

Men synes det var litt merkelig at ikke legen hadde skrevet verdien på jernlageret ditt i brevet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...