Gå til innhold

Hvordan kan jeg belønne min herlige mann litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra første dag når jeg fant ut at jeg er gravid har min forlovede vært en engel. Hadde ikke trodd han kunne bli sånn, han som bestandig har festet med kompiser hver helg osv.(nå finner han på ting med meg i helgene istede) Han har holdt ut hormonelle utbrudd(ting har flydd i veggen og dører blitt slamret), syting over vektøkning. Klaging om konstant trøtthet, umotiverte gråtetokter og masse masse mer. Han har vært snill og støttende, lest bøker og artikler om gravide for å forstå ting bedre. Begynt å pusse opp hjemme, gjort masse husarbeid når jeg har vært sliten. Han er så skjønn, han synger til magen, masserer sliten rygg, tar alle tunge løft selv og bekymrer seg for støtt og stadig for magen min:).

Og nå som formen min endelig begynner å bli litt bedre og hormonene har dempet seg har jeg så veldig gjerne lyst å vise han akkurat hvor mye han betyr for meg og hvor glad jeg er for at han er en forståelsesfull og ansvarlig mann. Men jeg kommer ikke på noe skikkelig bra og originalt. Sexlivet er flott, så tror ikke en erotisk kveld er tingen. Og middag ute osv. er litt kjedelig da han jobber på restaurant til vanlig.

Så hva kan jeg finne på???

Håper noen har et kreativt forslag til meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ta han med på noe dere normalt ikke ville gjort?

Brukt noen av interessene hans og blitt med der?

Jeg hadde iallefall blitt veldig glad om kona mi ville tatt meg med, eller blitt med på mine hobbyting! (om det er mulig da!!)

• 1 måned senere...
Skrevet

Etter å ha lest mange innlegg her, må jeg også få skryte litt av min mann. Er så utrolig fornøyd med han, vi har to barn og venter nummer 3 til sommeren. Vi har vært sammen i 10 år snart, og han er fortsatt bare helt fantastisk.

Holder ut hormonforandringer, gråtetokter, tar seg av barna, med kvelds, leking, legging. Lufter hunden, pusser opp, og tar virkelig sin del av husarbeidet om ikke litt av min også, jeg er mektig imponert. Når jeg leser mange av innleggene og trådene her er jeg litt skremt over hvor mange som egentlig ikke har det helt bra i sitt forhold. Trodde at de fleste hadde stort sett solskinnsdager, det er alltid grå innimellom, men det skal vell være flest av de som skinner om man skal ha det bra både med seg selv og barna.

Jeg skulle ønske jeg fikk vist ham hvor virkelig jeg setter pris på hans person, og på alt han gjør for meg. Han er bare en vidunderlig mann og pappa. Har visst vært utrolig heldig.

Skulle også hatt noen kreative ideer til hva jeg kan gjøre for å vise han hvor mye han betyr for meg.

Tips mottas med takk!!!

Skrevet

Jeg har og en sånn flott mann, og det mannen min setter mest pris på er rett og slett å få full tilatelse til å gå ut med gutta, spille en hel kveld/dag eller noe annet som han ikke gjør lenger siden han er familiefar og mann av beste slaget:) Snakk med kompisene hans og få dem til å avtale en tur ut med gutta, som han ikke vet om.. spillkveld eller lignende.. alt etter hva han liker å gjøre.. Og avtal hjemmekveld med mat eller noe som dekkhistorie, også gir du han et gavekort du har laga hvor du skriver hvor mye du setter pris på alt han gjør og er for deg (og barna) og hva som skal skje.. Si han kan dra og drekke med gutta med goood samvittighet.

Få en venninne til å komme over og ha en koslig jentekveld eller noe så han ikke føler på at du er alene. Det tror jeg er noe alle sånne mannfolk setter pris på:) Hvertfall min!

Skrevet

det hørtes lurt ut!! Han har sagt mange ganger at jeg bare kan arrangere jentekveld hjemme så kan han dra et annet sted eller no så vi får vært alene skjønningen min. han er så snill og god. Han tar også mange ganger både sin og min part av husarbeidt. Han har villet ha et til barn med meg et år allerede og det han sa da jeg sa jeg ikke var klar enda var at: uansett hva du vil så er det bare å si det jeg er med uansett jeg vennen. utrolig søtt han er verdens beste pappa og elsker vår sønn utrolig høyt han ga tilogmed fra seg ekstra lønn for å få hver femte uke etter vakt en dag fri for å ha en hel pappadag med gutten vår. Forrige pappa dag hadde han avtalt med onkel og de møtte ham på jobben hans og så på maskiner og gjorde masse morro sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...