Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 må helt ærlig si at jeg glemmer det.. sambo gjør det hver dag..jeg koser jo masse med magen da.
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Nei jeg snakker ikke med magen. Ikke samboeren heller. Det føles bare teit for oss. Men vi snakker mye generellt da, så jentungen hører oss jo.. hehe
WPW Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Nei, det føles unaturlig, men vi synger for magen hver kveld. Også stryker jeg masse på magen og prøver heller å få kontakt sånn:)
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 samme her.. føler jeg må gjøre meg til på en måte.. blir bare feil..men jeg velger å tro samme som deg at mini merker den strykinga å de varme tankene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå