Gå til innhold

prater dere mye med magen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

må helt ærlig si at jeg glemmer det.. sambo gjør det hver dag..jeg koser jo masse med magen da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg snakker ikke med magen. Ikke samboeren heller. Det føles bare teit for oss. Men vi snakker mye generellt da, så jentungen hører oss jo.. hehe

 

Skrevet

Nei, det føles unaturlig, men vi synger for magen hver kveld. Også stryker jeg masse på magen og prøver heller å få kontakt sånn:)

Skrevet

samme her.. føler jeg må gjøre meg til på en måte.. blir bare feil..men jeg velger å tro samme som deg at mini merker den strykinga å de varme tankene.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...