☆chiquita☆ Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Hei. Tenkte å skrive til deg her, for det virker som om kroppene våre er utrolig like om dagen. Lest noen innlegg:) Har aldri spottet før, og denne måneden har jeg spottet for tre år framover. Trodde jeg kjente El i helga, men kjenner jo murringer, ømme pupper og stikk i magen ENDA. tror jeg hadde El-slim først på fredag, litt lørdag og på mandag. Men det er jo ikke fysisk mulig,tror jeg. Er kvalm ikveld,men det er garantert bare fordi jeg tenker på det og kjenner veldig etter små graviditetstegn. Har et lite håp, men innerst inne føler jeg kroppen ikke er på plass etter MAen. Hvordan er det for deg??
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 hei chiquita;-) jeg har heller aldri spottet før etter sa'en...nå hadde jeg mensen 1 uke, spottet 1 uke, og deretter el( tror jeg..), og deretter spotting igjen mandag 3 dager etter el, og spotter fortsatt litt.. slitsomt...har endel stikk og murr også, og puppene lever sitt eget liv;-( ble heldigvis beroliget når gyn sa det var normalt..jeg har litt små celleforandringer, og var redd det var årsaken. hadde vært så utrolig bra om vi kunne blitt gravide nå;-) men jeg er litt engstelig for at jeg fortsetter med spotting i et evt svangerskap, for jeg har ikke god erfarimg med slike blødninger;-(
☆chiquita☆ Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2008 Det er veldig slitsomt ja, og jeg har ikke noen god følelse denne pp. Kjenner liksom ikke kroppen min igjen, og det syns jeg er leit... Har lyst til å gå til jordmor eller gyn hvis tanta ikke reiser på ferie, for å høre med en fagperson... Om de kan si noe.. Og blir jeg gravid,vil je få legetime med en gang og tidlig ul. Hadde vært aller best om vi ble gravide ja:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 det er godt vi blir fulgt opp sikkelig når vi blir gravide igjen...vi satser på at tantene drar på ferie. vi får skravles på denne tråden framover;-) godt å snakke med noen som vet hvordan det er, sambo er litt lei av pjattet mitt om spotting.han er bombesikker på at spira sitter denne pp..
☆chiquita☆ Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2008 Godt å ha en som skjønner åssen jeg har det. TAKK! Mannen min er ogsålei av el-gravid-mensmurring-spotting-pjatt, så lei at han mister sexlysten. Og det er ikke bra. :) Så da prøver jeg å la vær.Har klart nå som han ikke er hjemme. Men jeg trenger også å prate om det... Han er litt sånn type: Vi tar det som det kommer, vent å se.... Og jeg hadde jo heller trengt litt oppmuntrende ord fra han:)
☆chiquita☆ Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2008 Men sitter spira denne måneden får jeg verdens beste bursdagsgave(har bursdag 24) og kroppen har lurt meg trill rundt:) Hadde vært gøy!!!! Har du tester liggende klare?? Har ikke kjøpt inn enda.Men tar nok uansett en den 24:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 jeg har mottatt strimler i posten..bestillte 10 og fikk dobbelt så mange ved en feil;-) håper ikke det er et tegn på at jeg må prøve lenge!!! kommer nok til å teste...er vanskelig å la være... dersom jeg får mensen, kommer den vanligvis med en gang jeg står opp, så jeg tester kanskje på torsdag( dagen før)... nå skal jeg legge meg..min kjære tre åring har endel mareritt for tiden, så det har blitt mye krangling om plassen i dobbeltsenga de siste dagene..gjeeeeeesp;-)
☆chiquita☆ Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. oktober 2008 Lurt å teste dagen før da ja:) Så kan du jo teste mange ganger om dagen neste helg og satse på maaange positive:) God natt og sov godt!!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. oktober 2008 #9 Skrevet 15. oktober 2008 he he..dersom den er positiv, skal jeg teste maaaaange ganger, ja,-) god natt,så snakkes vi videre;-)
☆chiquita☆ Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. oktober 2008 Må bare fortelle at idag har jeg plutselig snudd tvert om på følelsen. Drømte i natt at jeg var gravid, og følte nesten puppene hadde vokst i løpet av natta:) Hehe... Håper det er et tegn!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 16. oktober 2008 #11 Skrevet 16. oktober 2008 så bra..håper du er sanndrømt;-) og drøm litt om meg også er du snill;-) jeg har litt ømme pupper selv her jeg sitter og er så vannvittig trøtt.har hatt verdens korteste lunte på jobb( barnehage), og det er vel litt tidlig med pms???? jeg har ikke lyst til å håpe for mye, blir sååååå skuffet...
☆chiquita☆ Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg skal prøve i natt ja:) Har vært sanndrømt før faktisk:) Satser på at det er altfor tidlig med pms og at vi er gravide! håpe håpe håpe!!!! Har ihvertfall mere tro på det idag enn igår:) Vet jeg kommer til å bli skuffet nå hvis jeg ikke er gravid,men har jo tenkt veldig på at kroppen ikke er på plass enda. Bare en uke til testing:) Var 3 eller 4 dager etter ikm jeg fikk positiv forrige gang, så burde vel vente til da egentlig...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 17. oktober 2008 #13 Skrevet 17. oktober 2008 har ikke spottet på 2 dager;-) har endel utflod...hm,og det er et godt tegn egentlig.merker jeg har litt trua.føler at jeg er en tikkende bombe på jobben, og det er også et godt tegn, selv om det overhode ikke er bra for omgivelsene... er litt øm i underlivet...og sambo syns puppene mine er større... hjelp!...jeg kommer til å bli så skuffet på fredag. hva med deg?drømt at jeg fikk en liten gutt?( har jo jente fra før..he he)
☆chiquita☆ Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 19. oktober 2008 Heisann! Har ikke vært hjemme i helga. Sovet dårlig,så har desverre ikke drømt om deg:( Men er fortsatt øm i puppene. Men litt mindre enn før:( Nå gleder jeg meg bare til ikm,så jeg slipper å lure mere. Hvordan går det med deg da??? Håper såå at du ikke blir skuffet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå