Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Hehe.. Disse ungene altså. I går var frøkna på tre år og 11 dager med en tur i traktoren mens vi pløyde. Så ringer "besse" til henne.(min tlf).. Dette er hva hun sa: "Jeg kan ikke hjelpe deg nå, jeg er opptatt. Jeg kjører Traktor." Haha.. Dere ska tru je glisa!! "Besse" også og denne kommer hun til å høre igjen ved en senere anledning... :-) Flere her som har sånne veslevoksne små engler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå