Gå til innhold

Mange novemberbarn som har begynt i barnehage nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan har det gått? Vi har fått 60% barnehageplass, men den lille har ikke begynt enda. Siden jeg må ut i jobb igjen hvert øyeblikk er hun nødt til å begynne i barnehagen snart nå, men jeg gruer meg som en gal!

De er jo snart blitt et år disse novemberbarna, og på en måte så store -men likevel sååå små. Huff.. ja ja. Vi får håpe det går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har vi gått i barnehage i en måned allerede. Det har gått kjempefint. Han storkoser seg han. Da er det værre med mamma'n som sliter med dårlig samvittighet fordi jeg syns han er der for lenge, hehe. Driver å vurderer om jeg skal gå ned i 80%, men så var det dette med de penga da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har søkt 3 dagers bhg plass, men enda ik fått tilbud om tildelt plass ...=(

synst de er dårlig sidan kommunen har lovd full dekning innen 2008.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 3 dagers plass (60%). Vesla begynner neste uke, gruer meg veldig. Noen barn takler jo overgangen til barnehage kjempefint mens andre er det litt vanskeligere for. Har null følelse for hvordan det kommer til å gå med vesla, men krysser fingrene for at det ordner seg greit.

Vi bor også i en kommune der det er såkalt "full dekning" men vet om mange som har fått redusert plass selv om de har søkt fulltid. Er vel sånn at så lenge man får tilbud om et eller annet så kan de kalle det full dekning da, selv om det i praksis egentlig ikke er full dekning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillejenta vår begynte i barnehage 1.september. De første to ukene var ikke noe særlig...for meg i allefall:) Men nå kunne vi ikke tenke oss å gå tilbake. Hun koser seg og får leke med så mye spennende med store og små barn! Og jeg er tilbake i studiene og snart også jobb. Må si det er et godt hverdagsliv. Savner henne ofte på dagtid, men har heldigvis mulighet til å levere henne sent og hente tidlig, eller ha henne hjemme en dag inni mellom! Og så koser vi masse når vi kommer hjem:)

Lykke til til dere som skal i gang med barnehageliv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vår lille gutt begynte også i b.hg 1. september. han syns det va heilt greit å bli levert i b.hg. store broren går i samme b.hg ,så det tror jeg har noe å si. for de kan leke sammen om morningen og etter middagen. han har ikke lange dager, men kjenner at jeg savner han når jeg er på jobb. men vi koser oss om morningen og ettermiddagen. pleier å hente tidlig da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 5 andre

Snuppa vår begynte 100% 1. sept. Har gått bra fra dag en. Hun stortrives der. Er bare kjempeblid og seff. trøtt når hun kommer hjem. Tror de fleste takler det bra, og trives godt i barnehagen jeg - selv om de er så små...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...