jonamam Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 For noen uker siden fikk jeg tilbud om å prøve kosttilskudd og uncle bens ris. Fikk begge mailene samme dag. Jeg takket ja til å prøve. Så fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk prøve kosttilskudd, for det var for mange som hadde meldt sin interesse. Men jeg har ikke hørt noe om uncle bens. Andre som har hørt om de får prøve det? Første gang jeg har fått tilbud om å prøve noe fra de, vet ikke helt hvordan det fungerer...
ano`num *17.03.10* Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Har bare vært med i en runde. Fanta. Da gjekk det laaang tid før jeg fikk respons. 2uker etter påmeld.fristen fikk jeg mail om at pakken var på vei. Så du har vell fått være med siden du ikke har hørt noe annet da?
Minnie Mom Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg fikk "avslag " på uncle bens kampanjen tidligere i uka. Så da har du kanskje kommet med siden du ikke har hørt noe..
meg & to små vampyrer Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 jeg meldte meg på uncle bens, men har heller ikke hørt noe...
indigo76 Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har fått tilbud om ris og barnegrøt de siste ukene. Har ikke fått mail om at jeg IKKE har komt med, så da er det kanskje håp for meg og. Har heller ikke fått noe før, eller forespørsel om deltakelse.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Var inne og sjekket status på min side og der er jeg tydeligvis kommet med for jeg kan avgi rapport om uncle bens!
jonamam Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. oktober 2008 Det var jo lurt!! :-) Har sjekket jeg også nå, og jammen meg ser det ut som om det kommer ris i posten! Så gøy!!:-)
me&my <3a&b<3 Skrevet 15. oktober 2008 #9 Skrevet 15. oktober 2008 hvorfor får dere sånne tilbud? noe spessielt dere har gjort?
It's all about me Skrevet 15. oktober 2008 #10 Skrevet 15. oktober 2008 Ikke har jeg fått avslag ennå, men det har ikke skjedd noe som tilsier at jeg får være med inne på min side på Buzzador heller. Dette er jo nesten nervepirrende spennende, ha ha ha.
jonamam Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. oktober 2008 Du kan registrere deg her så får du tilbud om prøver på mail. https://www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=i.rokst
jonamam Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 15. oktober 2008 Hvis du går inn på mine kampanjer og trykker på forstørrelsesglasset, kan du se om det er kommet en adresse på lenke rapportering. Hvis den er der har du kommet med :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå