pingu...... Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Begynner med det fineste først :-) * lillesøtjenta mi * kjæresten min som jeg er så veldig glad i * kaffe * komasoving * jobb og en jobb til der man monterer * sofa litt hat: * tett i det ene øret, jeg hører dårlig, hører meg selv puste og tygge, og det er så...gaaah * regn * at jeg var så trøtt i går at jeg droppet Greys, det var nødvendig, men dog like hat
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Idag er det bare hat (eventuelt syt) -Ikke et sek. søvn i natt -Jævlig trøtt -Hodepine av en annen verden -Feber -Spyr som en gris -Innfernalskt vondt i magen -Muntlig fremføring av oppgave i morra -Oppgava jeg har skrevet = tidenes dårligste oppgave -Ørten oppgaver og pensum som må leses i tiden fremover, og fuckings aldri tid eller krefter til å gjøre det.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 elsk 3 åring som ble veldig glad for rosa sparkesykkel hat 11 åring med adhd som ikke vil annet enn å være misforstått med adhd
danieI Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 elsk fineste....alle 3 sats sjokolade fotball hat dra opp trøtt jente om morningen
Gjest Siklerotte Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Elsk; At jeg faktisk synes jeg selv er veldig flink! Ingen unge her Hat; Det er så mye at det ikke er verdt å nevne og dessuten ikke verdt å tenke for mye på.
Anne-B. Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg bidrar for første gang. hat: -konstant søvnmangel -gruppearbeid som ikke går bra -blokkfløyte -rampete unger -liten leilighet -bare ett soverom -jeg ligger etter i lesing av pensum. Elsk: -mine to rampete småsnupper -samboer som er på seminar, men som tilbød seg å komme hjem om det var nødvendig (han har fått streng beskjed om å holde seg der. -musikk og øl (skal ut i kveld) -ny kåpe -minsterampen har begynt å gå -neglelakk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå