Gå til innhold

Flere som sliter med hodepine?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har konstant vondt i hode hver dag. Har jo hørt om dette ang sv.skaps forgiftning. Men jeg er uke 17+3. Hadde veldig hodepine sist sv.skap og.

Men blir jo litt bekymret da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jag hade också hodepine hver dag i 3 uker, sedan fick jag höra att jag hade järnmangel, nu äter jag järntabletter och mår bra igen (hodepinen helt borta efter ca 5 dagar med järntabletter). Kanske något att pröva?

Skrevet

jeg har også slitt litt med det, spes i den tiden du er nå. har hørt at det er vanlig og har med hormonene å gjøre... har tre fra før og hadde det der å. men du burde sjekke om du har jernmangel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...