kattpus_Med ny spire Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Har konstant vondt i hode hver dag. Har jo hørt om dette ang sv.skaps forgiftning. Men jeg er uke 17+3. Hadde veldig hodepine sist sv.skap og. Men blir jo litt bekymret da
tmls Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Jag hade också hodepine hver dag i 3 uker, sedan fick jag höra att jag hade järnmangel, nu äter jag järntabletter och mår bra igen (hodepinen helt borta efter ca 5 dagar med järntabletter). Kanske något att pröva?
lchristin-nydelig tulle Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 jeg har også slitt litt med det, spes i den tiden du er nå. har hørt at det er vanlig og har med hormonene å gjøre... har tre fra før og hadde det der å. men du burde sjekke om du har jernmangel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå