moota m storebror&lillebror Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Ingen medisiner kom til meg idag!! Så nå må jeg gå rundt på jobb i hele morgen og ha kjempevondt i hele trynet! Det sprer seg, og det er så vondt! Når jeg først går til legen og får utskrevet medisin, så kommer de ikke!! ÅÅÅÅÅåååååå irritert!! =(
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Uffda, hørtes fælt ut..... Kan jeg spørre hva som feiler deg? (Eller kanskje jeg finner det i en tråd lenger ned.....)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 bihule betennelse er ikke godt å gå rundt med, syns det er godt gjort at du greier å jobbe.... god bedring.....
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2008 Det er bihulebetennelse ja. Det er helt forferdelig!! Jeg synes så synd på meg idag, at jeg har funnet godteskåla.. Tar med meg en pakke med paracet og ser hva jeg klarer. Det er jo sinnsykt vondt å bøye seg fremover.. =(
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg anbefaler ibux istedenfor paracet mot bihulesmerter, og aller hels litt av hver. Myye bedre. Og pøs på. Da jeg hadde bihulebetennelse sist var dosen min en ibuprofen 600, en paralgin forte og en vanlig paracet. 3 ganger om dagen. Hei og hopp!
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2008 Tusen takk!! =) Skal hive i meg et par av hver med en gang =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå