Gå til innhold

Å teste eller ikke teste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp meg litt her jenter... Jeg har sykluser på alt fra 24-34 dager, selv om de har ligget på 26-32 de siste mnd. Ifølge en 28-dagers syklus er IKM på lørdag, men min forrige syklus var på 27 dager, hvilket vil si IKM på fredag.

Hadde egentlig ingen forhåpninger denne pp, siden det bare ble sengekos én gang i nærheten av EL, og jeg trodde vel egentlig det var litt tidlig. Men nå har jeg såå mange symtomer! Kvalm, sliten og puppene min er plutselig digre og ømme med veldig tydelige blodårer.

Så da har jeg plutselig fått en stooore teste-trang. Meeen skal jeg ta den i morgen eller vente til fredag/lørdag? Hadde egentlig passet veldig godt å få vite det i morgen siden jeg har en legetime, og trenger litt ekstra oppfølging pga. medisiner og diverse tidligere hendelser. Men samtidig så er jeg litt redd for å teste for tidlig, for testene koster jo faktisk litt... Hmm...

Innspill noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg hadde nok testet, men eg er veldig utolmodig, men om den er negativ så ville eg ventet i noen dager før eg testet igjen. Sakl selv teste i morgen selv om det er nok alt for tildlig! 4 dager før ikm

Skrevet

Vet ikke helt om eg hadde greid å la være i ditt tilfelle? he he

Gi en lyd om hva det blir da? Hilsen en annen nygift.. ;-)

Skrevet

Hmm... Jo, ser ut til at jeg blir nødt til å teste i morgen. Men kom akkurat på at jeg har vært hos fysioterapeuten (les; torturisten) i dag, så er veldig mulig at det er derfor magen min er rar og jeg er kvalm... Sukk... Valgets kvaler... Nei, jeg blir vel nødt. Hvis ikke det er positiv så får jeg bare kjøpe en ny og ta på lørdag!

trippelk; Så spennende :) Da blir vi teste-buddies. Hehe. Du må si fra hvordan det går da!

vaskedama; Nygift du og? Når giftet du deg da? :) Fortsatt honeymooners vi, enda vi giftet oss 30. august. Akkurat kjøpt oss stort hus med utleieleilighet, og venter bare på at mandagen skal komme for da får vi overta andre halvdel av huset. Har forløpig stablet alle esker inn i utleieleiligheten, og skal bli så godt å komme i orden i riktig leilighet!!

Skrevet

Faktisk veldig fersk i ekteskapet! Giftet oss for 1,5 uke siden. Litt rart siden min kjære måtte reise ut i jobben for et par dager siden, så er litt gressenke for tiden. Men han har no "hjemmeperm" i helgene, så da blir det vel litt honey mooning pluss babylaging på oss! håper det treffer sånn noenlunde på el, men vi kan jo liksom ikke gjøre noe annet da!

Skrevet

Jeg er også usikker på når jeg har IKM grunnet ustabile sykluser... Bestilte en pakke med masse EL tester og 5 graviditetstester gjennom billig-tester, for jeg tenkte at om den ikke sitter denne pp må vi begynne å teste for å være helt sikre på EL.. Så fikk jeg pakken da forrige uke, bare noen dager etter at jeg bestilte, og da begynte testemanien for fullt! Også jeg som hadde lovet meg selv å spare de! Testet positivt på EL i helgen enda jeg har IKM denne uken.. tok så grav.test søndag - neg... mandag - neg... EL positiv igjen 2 ganger i dag og klarte ikke dy meg!! Tok en billigstrips og ser en svaaaaak strek...

Så nå har jeg sendt gubben på apoteket for å kjøpe cb digital, men vet ikke om jeg tør teste i kveld... blæh... enig med deg, de er jo så dyre! Skal skal ikke, skal skal ikke!!!!!!

Skrevet

vaskedama; Kjiper'n at mannen ikke er hjemme i uka da... Jeg synes jeg har det ille nok når mannen jobber skift og jobber kvelden denne uka så jeg bare ser han når han kjører meg på jobb om morra'n. Skulle ønske det var 1,5 uke siden vi giftet oss, for da hadde jeg vært på elefant-tur på Bali idag. Hehe...

MuffeMamsen; Oooh, høres lovende ut! Er en CB digital jeg har liggende fra forrige PP og. Skulle virkelig ønske jeg ikke hadde testet 4 dager før IKM da altså, for da hadde jeg hatt to denne gangen! Pokker ta testomanien altså...

Skrevet

Wow... Jeg er gravid!! :D

Skrevet

ååå.... så gøy da :) gratulerer så masse.......

Må du kose deg i svangerskapet, og ha masse lykke til :D

Håper på å slå følge snart ;)

Skrevet

GRATULERER!!!! Håper jeg får slå følge inn i 1. trimester snart :-) (Testet forresten med cb digital i går... neg. Men fortsatt er ikke tanta kommet, så jeg satser på at jeg bare produserer for lite hgc, hihihi :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...