Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Han er 14 dager gammel i dag og vil ha puppen nærmest hver til annenhver time, også om natten. Var innom helsestasjonen i dag og veiet ham, og det viser seg at han har lagt på seg 600 gram de siste 9 dagene! Er det flere der ute som har babyer som legger på seg så mye så raskt? Fikk ikke spurt helsesøster om dette er problematisk. Samtidig vet jeg ikke hvordan jeg skal klare å begrense inntaket hans, for han er jo tydelig sulten. Skifter bleie annenhver time, omtrent. Da er den dyvåt av tiss og annehver bleie har også avføring. Uff, er litt fortvilet nå! Noen som har synspunkter på dette og vil dele dem med meg?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Du har ingenting å bekymre deg for!!! Helt normalt at babyen spiser ofte når den er så liten og kjempeflott at han har lagt på seg så mye!!! Vektøkning går i rykk og napp og noen uker legger de på seg masse og andre lite... Det er mer bekymringsfult om de legger på seg for lite!! Bleieskift er det også mange av når de er så små.. Dersom du er bekymret så be om å få snakke med en helsesøster på helsestasjonen, de fleste plasser er det bare å ringe og be om å få snakke med en, så får du snakke med den som er ledig!!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå