MissAntrop Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg og sambo, og nå begynner jeg virkelig å få kalde føtter ovenfor lillejenta vår. Hun skal være hos mine foreldre som hun har et godt forhold til. De leverer og henter henne i bhg fredag og mandag. Hun skal overnatte hos de fra torsdag kveld til mandag. Men jeg gruer meg sånn!! Er så redd hun begynner å gråte og spørre etter oss, at hun ikke klarer å kose seg.. Er det noen som har et par trøstende ord?? Hun er forøvrig 19 mnd gammel.
☆Monkey Business☆ Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Er i samme situasjon selv, reiser til Milano om to uker,blir vekk fredag til mandag. Avogtil gruer jeg meg mer enn jeg gleder meg, men jeg er sikker på at det kommer til å gå kjempebra:) Vesla er 17 mnd og hun stortrives sammen med mormoren sin, så jeg velger å slappe av og satse på at hun kommer til å storkose seg...(må hvertfall røve å innbille meg selv det) Uff, var ikke så mye trøst å få herfra. Dere får ha en kjempefin tur og tenke at lillejenta deres har det helt strålende:) Jeg skal prøve å gjøre det samme:)
MissAntrop Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2008 Tusen takk for hyggelig svar!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Det kommer til å gå strååålende. Om det er første gang hun er borte fra ditt fang er jeg usikker. Men er hun som jentene mine sosiale frøken fryder som nyter være sammen med andre er problemet løst =0)
blond Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Det går sikkert helt fint! Slapp av og nyt ferien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå