Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 .... den reklamen med togbanen som bygger seg mens mannen er og handler på Kiwi. Noen som vet hvilke sang dette er? Jeg synes det høres ut som Ozzy Osbourne, egentlig ganske sikker ... men.... Jeg kan jo ta feil... ;o Noen som vet, og som også vet tittelen på sangen?
Tove_mor Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Enig med deg at det er nok Ozzy. Men om det er en sang fra da han var med i Black Sabbath det vet jeg ikke. Hadde gemalen min vært hjemme hadde han visst det. Greier ikke huske hva den sangen heter. Kul sang uansett:-)
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Yes... det er en kul sang ) Spør mannen en gang om du husker på det a'...hehe...? ;o)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 mannen min sier at det er ozzy osbourne med låten crazy train eller noe sånt )
Spanskeflua Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Stemmer at det er Ozzy Osbourne som har denne sangen. Sangen heter Crazy Train, og finnes bl. annet på plata Blizzard of Ozz.
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Takk takk ;o) Jeg fant det ut selv også.... etter at min snille mann fortalte meg at jeg jo kunne sjekke på cdon.com *klaskepanne* Dumme meg hadde jo ikke tenkt på det ) Der kan man jo også høre på klipp. (og sangtittelen var jo ganske "opplagt" når jeg fikk se den..hehe...) Takk for album tittelen også.... får sjekke om den kan lastes ned et eller annet sted. Fant sangen også på albumet The Ozzman Cometh, men det er vanskelig å finne dette albumet for nedlasting.... Igjen... tusen takk for svar ) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå