Banshee Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Husker det var ei her inne som hadde en "oppskrift" på det. Skal selge en ubrukt Troll dress som jeg har merket med navn til bhg start om to mnder for den ser ut til å bli litt for stor til vesla. Noen som vet hvordan jeg får vekk merket? Eller hvertfall navn og nr?
Septemberstjerna og Martine Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Mener å huske å ha lest det innlegget du refererer til... Hun fjernet ikke lappen,, men fikk vekk trykket på lappen ved å gni på noe. Tror det var aceton hun sa... (Vet ikke om det skrives sånn engang)
Banshee Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2008 Ja, nå sier du noe..lurer på om det var det hun skrev ja *dytte litt likevel for å være sikker* ) Takk for svar!
Banshee Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2008 anikken & gullguttene:) var det et ja eller nei? for det skjønte jeg ikke.
Pocoyoツ Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Jupp, negelakkfjerner fjerner skrifta på lappen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå