Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Hjelp meg å stem frem Sofie og Kai Thomas da dere!!! Der er såååå flinke og fortjener å komme videre:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg sitter her alene og ser på fotballkamp jeg da, men lover å stemme på de, han Kai Thomas er jo fenomenal:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2008 Jaaaaa!!!!!! De andre er også flinke som søren, men jeg vet hvor mye disse to har jobbet og slitt i mange år for å komme dit de er nå og de fortjener virkelig å komme med:-) Og jeg mistenker at Tom Sterri har en plan siden de "tilfeldigvis" har blitt et nytt par og tilfeldigvis er blant hans favoritter:-) Det sa han jo rett ut her for litt siden!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 He he he men jeg stemmer likevel jeg da, sånn i tilfelle planen hans ikke virker:-DD
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Sånn, da kan jeg heller se på Grease. For Nederland leder 1-0 og det er 20 minutter igjen av kampen. Vi kommer nok aaaaaaaldri til VM.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2008 Kjipt med den treige sangen de fikk, men de har stemmeprakt begge to, så det gjør kanskje ingenting;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå