Gå til innhold

Smerter, kan dette være luft?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Har slitt en del de siste dagene med kraftige smerter midt i magen og oppover.. kjenner det "bobbler" litt der inne, men kan ikke få ut noe mer enn vanlig.. Det kommer gjerne på ettermiddagen/kvelden og gir seg ikke før jeg har sovet til neste dag..

Er i 28+5 i dag..

Noen med samme plager og evnt gode råd? Jeg føler liksom at jeg må få ut litt luft, men der kommer ingenting.. Plager meg skikkelig.. usj.. Kan tilog med kjenne det helt opp i skuldren..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også tenkt litt på dette med luftsmerter. Jeg plages med en smerte som kommer i korsrygg/midje/lysk på høyre side og som bygger seg opp og blir veldig vondt, nesten som en krampe. Det kan gå timer, dager eller uker mellom hver gang, så det er ikke rier. Tror ikke det er kynnere heller. De siste dagene har jeg også tenkt på om det kan være luft? Føler også at jeg vil ha ut luft, men at det liksom ikke løsner helt. Kjenner også av og til at det blir litt vondere akkurat når jeg trekker pusten inn og bedre når jeg puster ut....

 

Ikke godt å si, håper andre har bedre svar.

Lykke til!

Skrevet

Jeg opplever det samme som deg, kjenner det bobler under ribbeina.

Tror nok det bare er luft altså, for når jeg trekker inn magen bobler det skikkelig lytt. Jeg pleier å legge meg på alle fire og vugge mens jeg promper.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...