Gå til innhold

Babybursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å invitere barn fra barnehagen når barnet bare fyller 1 eller to år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke gjort det, heller ikke til 3-årsdagen. Nå har junior selv begynt å prate om at barnehagen må komme til bursdagen, så det kan være at det blir til 4-årsdagen da!

Skrevet

Vi har gjort det både til 1 og 2 års dagene.

Skrevet

Nå gikk ikke min i bhg. når han ble 1 år. Men hadde ikke bedt noen derfra om han hadde gått der heller. Ikke for å lage en barnebursdag. Men hvis du har god kontakt med noen av de voksne, så kan du jo be dem på kaffe og kake, med barna..

Tror nok ikke vi ber noen til 2 års dagen heller.. Bare familien =)

Skrevet

Kommer jo an på nettverket rundt dere ellers. Har dere mange dere omgås ellers, så er det vel mer naturlig å invitere de enn bhg?

Er det forresten en forventning om at barn inviteres tilbake i en bursdag? Lurer jeg..?

Skrevet

Gjorde det til 3-års dagen, men så begynte hun ikke i barnehage før hun var 2,5 år da. Hun sa selv at hun gjerne ville invitere alle guttene og jentene på avdelingen selv om jeg egentlig hadde håpet å kun få invitere jentene. Så vi ble ganske mange :) Men det var kjempehyggelig da å jenta mi storkoste seg.

Du kan jo eventuelt be en eller to av de barnet ditt leker mest med da, i voksenbursdagen, så har barnet ditt noen å leke med.

Ikke at 1-2 åringer leker så mye sammen da men ved siden av hverandre, men du skjønner hva jeg mener :)

Skrevet

Kanskje ikke 1 år, for man har vel ikke rukket å knytte særlig med vennskap da.. men gjerne senere, det er jo bare koselig.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...