Gå til innhold

Mann vs kvinne,hva mener du? (inspirert)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som foretrekker mannlige leger fremfor kvinnlige? Har hatt erfaringer med begge, og menn er GENERELT mer hyggelige, tar deg mer seriøst, gjør ofte en mer utvidet undersøkelse, gir deg svar du forstår istedet for å bruke medisinske uttrykk og beroliger deg før du blir nervøs, og gyn. er mer forsiktge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen preferanser jeg. Legen jeg hadde i første svangerskap var kvinne og jeg var veldig fornøyd. Legen i dette svangerskapet er mann og er sålangt fornøyd (har bare vært der en gang)

Skrevet

Jeg jobber i helsevesenet, og jeg kan fortelle deg at det der er veeeldig variabelt... Har møtt begge deler av begge kjønn!!

Skrevet

Skrev generelt. jobber også i helsevesenet, men dette er min private erfaring. Skal jeg dra inn jobben, mener jeg at mange burde gi seg når de er på topp, spesielt kvinner.

Skrevet

Jeg har en kvinnelig fast lege og er suuuper fornøyd, veldig lett og prate med. Synes det er letter og prate med en kvinne enn mann på mange områder.

Skrevet

Jeg foretrekker kvinnelig fastlege, tror det er en kommunikasjonsgreie for min del. Men jeg har hatt kvinnelig fastlege som var ufyselig og jeg har kvinnelig fastlege som er fantastisk.

Spesialister og sykehusleger og slikt må være hvilket kjønn som helst for min del, så lenge de er kompetente og noenlunde trivelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...