Matja Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Etter å ha ventet i 1 1/2 år på at nav og norske myndigheter skal ordne med farskapstest av datteren min sin far, ga jeg opp og bestilte en privat test til 2000 kr. Egentlig er det faren som vil ha denne testen, men jeg har ventet og ventet på nav, og tenkt og tenkt sånn at jeg nå egentlig har blitt usikker på om det i det hele tatt er han som er faren... Så jeg kjøpte altså den testen, og sendte den til England. Joda, han skulle ta den og sende den samme dag. En uke etter kom den tilbake til meg, og jeg sendte den til analyse. Var helt sikker på at jeg ville få svar denne uken her, og har vært så glad for at dette ENDELIG skulle ta slutt! Men hva skjer??? I dag fikk jeg telefon fra laboratoriet om at testen til lille er helt fin, mens at hans er TOM! EMPTY!! Hva faen skal det bety da??? Hun mente at han enten bare hadde suttet på prøvepinnen, eller tatt den under vann. Så nå skal hun sende en ny test, uten kostnad, til han. Denne gangen må han ha et vitne på at det er han som tar testen, og at det blir gjort riktig. Jeg har en angst inni meg for at jeg må vente i 1,5 år til nå... Helt fortvilet situasjon å være i, for selv om jeg vet at han er faren, så er jeg liksom 1% usikker også... Huff, en stor idiot hele fyren!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Fy søren, for en idiot! Hvorfor har nav brukt så sykt lang tid? Trodde det var resultatet som tok lang tid, men ikke såååå. Han driter seg jo bare ut! Når det kommer til barnebidrag, ville jeg tatt det gjennom nav ettersom måten han oppfører seg på. Er jo tydelig at det er det han prøver å sno seg unna? Selv om det koster litt, rundt 800 fra begge tror jeg, så søreger de for at de står på konto, og at du får etterbetalt det du skulle hatt nå.
Matja Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2008 Resultatet tar bare en uke, det er alt det andre som tar tid. Jeg vet ærlig talt ikke. Har prøvd å finne ut av det, men jeg blir bare møtt med arroganse og likegyldighet. Han er engelsk statsborger, så ting er litt anderledes i forhold til det også, og nå får jeg 650 kr i barnebidrag av staten. Tror ikke jeg kommer til å få mer heller, for med det tempoet deres, så skal det godt gjøres at de klarer å få i havn noe sånt. Vet ikke om det er noe innkreving over landegrensene jeg?! Veldig frustrerende uansett!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå