Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Fikk påstått dette fra en bekjent i sta, i sammenheng med dette å bli satt i gang. Hun sa da at hun håpet jeg slapp å bli satt på drypp, pga dette ville nok være veldig ubehagelig for baby. KJEKT Å HØRE; dersom jeg ikke har noe annet valg enn å bli satt på drypp. Noen mennesker tenker seg ikke om alltid, men stemmer dette da?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 det har jeg aldri hørt om før... det som skjer ved drypp er jo at dine rier blir mer intense og hyppige, og det er jo deg det er mest ubehagelig for. fikk selv drypp selv, og det gikk helt fint. og tror neppe baby hadde særlig mer ubehag altså
2 gutter og 1 jente Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 det veit jeg ikke, men jo mere intens det er for oss jo lettere er det jo at babyen blir stressa. Jeg ble selv igangsatt med modningspiller, fikk tatt vannet og ble satt på drypp, og ja, det er vel ikke utenkelig at det er litt mere påkjenning for den lille også, men ikke noe som den tar skade av. de tåler en støyt de små! så ikke tenk på det. jeg blir antagelig igangsatt denne gangen også, og frykter det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå