Gå til innhold

ligge på magen greit?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ligge på magen så lenge man orker, eller kommer det til en tid da det er skadelig for babyen der inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vel ikke skadelig...det stopper seg vel egentlig bare selv...for de fleste.

selv elsker jeg å ligge på magen,er i u 21 nå og det går greit men er ikke kjempebehagelig. enda så leser man jo om de her inne som nærmer seg u 30 å fremdeles ligger på magen!

merker at lillemann inni her sparker med en gang jeg ruller vekk fra magen,så han er nok glad for at han ikke blir squeeest!hehe

 

Skrevet

Mini gir beskjed hvis det blir for hardt..

Men så lenge det ikke kjennes ubehagelig for deg selv, så gjør det ikke noe å ligge på magen.. men man bør prøve å ikke ligge med hele vekta likevel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...