Fiola Biola Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Kan man ligge på magen så lenge man orker, eller kommer det til en tid da det er skadelig for babyen der inne?
kommer nr3? Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 det er vel ikke skadelig...det stopper seg vel egentlig bare selv...for de fleste. selv elsker jeg å ligge på magen,er i u 21 nå og det går greit men er ikke kjempebehagelig. enda så leser man jo om de her inne som nærmer seg u 30 å fremdeles ligger på magen! merker at lillemann inni her sparker med en gang jeg ruller vekk fra magen,så han er nok glad for at han ikke blir squeeest!hehe
birrisj05.02.09 Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Mini gir beskjed hvis det blir for hardt.. Men så lenge det ikke kjennes ubehagelig for deg selv, så gjør det ikke noe å ligge på magen.. men man bør prøve å ikke ligge med hele vekta likevel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå