monca*84*j12 Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 heia du... hvordan går det... gjort no spennende i det siste? Hatt el? jeg har ikke gjort noe nyttig kan man si... ikke gjort skole nothing.. fyyyy meg... Har du tenkt deg på skolen i morgen? blir hjemme jeg... gidder ikke den første forelesningen, og da gidder jeg hvertfall ikke komme til den siste heller... Jeg har ikke hatt el enda jeg da... håper den kommer snart.. kanskje i helgen tenker jeg... jeje... den kommer vel når det er meningen at den skal komme... ellers har det ikke skjedd noe spennende her nei... håper du har det bra.. klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Hellu:) Da var jeg akkurat ferdig å skrive om mobbing, det var ikke lett å finne god informasjon om det! Utenom det så har ikke jeg heller gjort noe nyttig, hehe. Har ikke gjort noe spennende i det siste jeg heller, var på jobb i natt da;) Så du på unge mødre i går forresten? Jeg tror jeg dropper skolen i morgen. Den første er helt uaktuell å gå på, makan til tørrere foreleser finnes ikke, skjønner ikke noe av hva han snakker om! Og den andre er jeg ikke så interessert i.. SKAL jobbe med mappeoppg i mrg;) Vi får sitte her innimellom og motivere hverandre;) Har ikke hatt EL enda jeg heller, har ikke EL-slim en gang:-S Så blir vel EL på fredag eller lørdag her. Tror det er meningen at vi skal følge hverandre helt likt jeg;) Har du no EL-slim eller EL-smerter da? Jeg har hatt litt EL-smerter i dag bare.. Håper du og har det bra:) Klæm
monca*84*j12 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2008 det er bra... jeg har ikke gjort pbl en gang enda jeg.. hihi....... Ja seff så jeg unge mødre i går... det er høyde punktet i uken det.. sukk når hu nordlands berta føda så satt jeg og pressa med vøtt.. hehe... merkelig det der med at jeg lengter så inmari etter noe som er så smertefullt... jeg skal vel nok ikke jobbe med matte oppgaven trur jeg... skal og se om jeg finner no artig og ha på meg på lørdag, hun oppe skal ha bursdagsparty.. så da må man ha på seg noe.... så artig at vi følger hverandre så tett.. jeg har ikke hatt el slim no særlig jeg heller, litt økt blank utflod men ikke mer trur jeg... ikke hatt spess med el smerter heller.. sist mnd var det jo helt ille... men jeg tenker det setter inn i morgen jeg... håper det.. er så greit med de smertene, for da vet jeg at det skjer noe liksom... i dag har jeg vært skikkelig husmor.. vasket ned hybelen, bakt skillingsboller og laga middag til gubben... nå er det bare støvsuging av leiligheten og vasking som igjenstår.. hehe.... jeg har det bra vet du=) klæm
monca*84*j12 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2008 hva trur du? her er de siste tre dagers temp: .33 .26 .62 (i dag) hadde jeg el i går da? får se hva tempen viser de neste to dagene.. ikke no særlig el smerter, ikke slim ikke no klar dipp.. er det rart det har vært vanskelig og finne el? hehe.. lenge leve temping.. Men hadde jeg el i går traff vi, ikke så godt som jeg sku ønske, men vi hadde oss i går... så da kan det jo være nok.. men har ikke veeeldig store forhåpninger denne mnd uansett... en følse jeg har bare... nå skal jeg straks på en mini shopping med nabon... blir kos...=) kløm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Åååh så spennende!!! Ser ut til at EL var i går. Men du må jo se an de to neste dagene for å være på den sikre siden. Ikke rart at det har vært vanskelig for deg å finne EL nei, heia temping! Hvis dere hadde dere i går, så har dere jo truffet, skal ikke mer til enn det, hihi. Krysser fingrene for at følelsen din er feil, og at det blir full klaff nå! Jeg har EL-smerter, men ikke noe EL-slim. Og monitoren er fortsatt lav på dag 15!!! Vanligvis ville den vært høy de to siste dagene og max i dag *sukk*. Hvis jeg ikke får EL i løpet av helgen, så tror jeg at jeg får en EL-fri pp. Dette er jo første pp siden juni at kroppen min er helt fri for hormoner (pergo), så det kan jo være derfor.. Typisk om kroppen min skal klusse seg til nå.. Jeg pressa også med på unge mødre, haha! Rart hvordan man lengter etter sånne smerter ja. Jeg ble så glad da hun ene jenta hadde fått seg ny kjæreste, han første var jo heeelt grusom mot henne!! Så gøy å shoppe klær til bursdagsparty! Du må fortelle hva slags plagg du ender opp med da;) Nå fikk jeg og lyst til å shoppe! Klæm
monca*84*j12 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2008 Er spennende og se hva som skjer med el ja... men vet ikke helt hva jeg skal tru, har liksom ikke hatt el følelse.. merkelige greier... sku ønske jeg hadde meldt meg på ff pakka igjen.. tar det til neste pp tenker jeg... lettere og følge med og slippe og tolke selv=) hehe merkelig at du ikke har hatt el da.. men den kommer nok.. ikke fordet.. kanskje det er godt med en el fri periode? slippe forhåpninger og nedturer... samtidig, ingen el ingen baby.. hehe... ja guri, han var virkelig grusom type... har misslikt han fra dag 1! ble ikke så mye klær i grunn.. ble en litt kul cardigan med karte ermer.. men ellers bare litt sminke og stæsj.. Det er så veldig typisk at når man skal ha noe finner man ikke en dritt, men når man ikke har råd eller er i humør så finner man masse! grrr.. hehe.... Nå skal jeg gjøre pbl... weee.. NOT
monca*84*j12 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2008 jeje... i dag var tempen på .57 så da var det nok el den dagen ja... og jeg er faktisk 2dpo.. hmmm... det er såååå merkelig.. jeg har ikke kjent noe til el nesten i det hele tatt denne pp.. og det jeg har kjent har i grunn vært etter el.. merkelig.. men tempen kan jo ikke lyve? nå har jeg krøllet håret mitt.. morro.. skal bare på jobb i dag da men.. artig når man har litt god tid liksom... gjør du no spennende i dag da? klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 Hei:) Hva driver du med i dag? Du skulle ha sånn kjedelig vakt på jobb i dag du? Jeg bare slapper av foreløpig, skal ikke på jobb før fem.. Og da skal jeg legge henne nesten med en gang, så mesteparten av vakta mi blir å se på film;P Monitoren var like lav i dag, dette er jo nesten verre enn å få negativ graviditetstest. Det manglet liksom bare at kroppen min skulle slå seg i vranglås. Men nå håper jeg nesten at den fortsetter med det så Marius MÅ levere prøve for at det skal gå.. Hvordan var tempen din i dag? Du kan jo skrive inn tempene dine på ff nå da:) Ja han var helt forferdelig! Stakkars jente, glad for at hun kvitta seg med han.. Hehe, heeeelt typisk. Jeg som ikke skulle handle noe i går endte opp på storosenteret med en venninne og handla 3 kjoler/topper, haha! Men jeg skal ha cardigan da, men det fant jeg ikke;P Hvor kjøpte du din? De hadde så mange nydelige unisex-bodyer på cubus! Hadde lyst til å kjøpe så masse, men det gikk ikke når jeg var med venninna mi;P Hvordan gikk pbl? Klæm
monca*84*j12 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. oktober 2008 ja har kjip kjip vakt på jobb 2-9 og hu jeg skal jobbe med er små syk, så jeg ender nok opp med og jobbe helt alene i dag også... kjipe greier.. men men.. det går greit da, når man endelig har kommet seg på jobb=) pbl gikk fin fint... sosiale historier er faktisk kjempe spennende=) jeg kjøpte cardiganen min på lene v faktisk=) nå må jeg rydde rundt sengen... usj klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. oktober 2008 #10 Skrevet 17. oktober 2008 Så merkelig at du nesten ikke har kjent noe til EL i det hele tatt, men det er jo ikke alltid at man merker noe til det. Tempen kan ikke lyve nei, men du burde kanskje tempe en eller to dager til for sikkerhetsskyld:) Så gøy å krølle håret! Ble det fint? Jeg har så lyst på sånn stor krølltang som gjør at man får bølger i håret jeg:) Jeg gjør ikke noe spennende. Er i skikkelig sårlig humør pga det med EL, haha! Kanskje like greit at jeg skal på jobb i kveld, så jeg ikke blir sittende å sutre til Marius. Nå tenkte jeg å begynne og lese, møkkaoppgave altså!;P Gleder meg til de to andre mappeoppgavene jeg skal skrive, tror det er mye mer spennende! På lene v ja, kanskje jeg må ta en titt der en dag;) usj, kjedelig å rydde rundt sengen, hehe. Klæm
monca*84*j12 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. oktober 2008 ja er litt merkelig.. men jeg skal tempe i morgen også så har jeg tre dager med høy temp event... på søndag er det ikke noe vits, skal party party i morgen, så da er ikke tempen riktig på søndag uansett... håret ble ganske kult.. morro og leke seg litt.. sukk nå er jeg kjempe sliten... også har visdomstennene mine satt skikkelig inn så har vondt på den ene siden som forplanter seg til en skikkelig huepine.. men har bare ibux i hus, så får ikke gjort no med det.. må bare gå med vondt og jeg kjenner jeg blir ganske så irritert.. hee skjønner du blir irritert på el ja... du er ikke gravid da? hehe... kan jo hende at mensen din bare var en liten blødning.. hehe... bare sånn for og gi deg litt falske forhåpninger.. hehe.. jeje.. nå skal jeg bare ta de med ro sammen med A og mille og Kaizer.. (passer mamma sin rottis i helgen) klæm
monca*84*j12 Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 18. oktober 2008 etter en noe urolig natt har jeg tempet... den var .71 selv om jeg har hatt en urolig natt kan jeg ikke tenke meg at den hadde blitt no særlig lavere... så jeg kan nok konkludere med at jeg har hatt el... men det rare er at jeg har el smerter nå... HALLO er ikke det litt omvendt`? kanskje jeg sku testet en stund til og se om jeg får flere el? neida... jeg får forholde meg til den ene tenker jeg.. jeje håper du får en fin dag schnuppa... prøv og ikke tenke så alt for mye på fruktbarheten og el i dag.. det ordner seg alltid. tenk deg det super egget du slipper neste mnd da... det måååå jo bli DOBBELT så fruktbart=) jeeeee klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. oktober 2008 #13 Skrevet 18. oktober 2008 Jaaaaa!!!!!!! Jeg har EL!!!!!!!!!!! Fikk egg på testen i dag, pluss EL-slim, så da er nok kroppen bare litt forsinket. Så morningen i dag gikk med til å lage baby, og vi får vel ta en runde i morgen og;) Nå SKAL den sitte for oss begge! Du har nok hatt EL:) Det hender ofte at jeg har EL-smerter etter EL, det har noe med at egglederne jobber for å få et evt befruktet egg ned til livmoren. Men du kan jo ta tempen på mandag og se om den fortsatt er høy da? Har du brukt EL-tester denne mnd? Stakkars deg som hadde så vondt i visdomstennene i går! Hvordan går det med deg i dag? Håper det er bedre, så du slipper å ha vondt når du skal på fest. Håper du får det kjempemorsomt i kveld! Du får kose deg masse, og ikke ha dårlig samvittighet. Egget bruker jo en uke på å feste seg;) Klæm
monca*84*j12 Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 18. oktober 2008 jaaaaaaaaaaaaa vi har el begge tooooo... jeeeeeeeeeeeeeeeeeee nå er det party i heimen.. Anders bikka 11.... er det mulig. han som aldri bikker først.. hehe.. men jeg holder stand.. hehe... håper dagen har vært bra og at kvelden er like dann.. nå må jeg opp og part party litt til.. hehe... klæm baib
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå