Gå til innhold

Endelig er Kamilla her


Gjest

Anbefalte innlegg

Da er ventetiden over og Kamilla kom til verden fredag den 10 oktober kl 12.49. Hun veide 4320 gr, var 52 cm lang og 36 i hodet.

 

Ble satt i gang på torsdag morgen, men ente i haste keisersnitt med full narkose, men alt står bra til med oss begge.

Historien kommer senere..

 

Det er helt herlig å få sin lille i armene og bare være nær henne. Blir aldri lei av å kose og titte på henne...

 

Lykke til for alle som fortsatt venter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye:) Godt å høre at alt står bra til med dere til tross for "dramatikken"!

Helt riktig som du sier, man kan se på og nyte de i evigheter:)

 

Her er det fortsatt 13 dager igjen og ingen tegn til fødsel;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh gratulerer så mye=D

 

Nydelig navn forresten spesielt med K:o)

 

Var det vondt å bli satt i gang?

 

Skal mest sannsynlig bli det på fredag hvis ikke det skjer noe innen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Selve igangsettelsen gjør ikke vondt, men det kommer jo ann på hvordan forløpet er etterhvert....

For meg gikk det 14 timer ca før det begynte å gjøre vondt med sterke rier, men det varierer jo så veldig fra person til person.....

Jeg slet i 15, 5 timer etter vannet gikk, med rier hvert 1 1/2 min mellomrom og det var j... vondt. Fikk ingen åpning derfor endte jeg opp med akutt keisersnitt i fullnarkose etter å ha stått på fult dryp i noen timer...

Skulle mye heller vært gjennom vanlig fødsel, fordi det tar så mye lenger tid å komme seg etter keisersnitt... Får jo bare løfte henne og er helt avhengig av hjep til alt... Og sånn skal det være i 6 uker....Godt jeg har en mann som nå har 14 dager hjemme og kan ha litt hjemmekontor innimellom ellers....

 

Lykke til med igangsettelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...