Gå til innhold

Hvordan stenger de strømmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan de gjøre det fra e-verket? Må de inn i huset vårt for å stenge den? Eller i en boks i gaten? Hvordan fungerer det?

De sier de har stengt av strømmen vår, men vi har jo strøm!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, det mener jeg de kan gjøre fra "kontoret"..

Skrevet

Er ikke helt sikker men, tror de kommer å plomberer sikringsskapet.

Skrevet

di må fysisk inn i leiligheten for å stenge strømmen

Skrevet

Det kommer an på hvordan du bor. (hvilket opplegg som er der)

Skrevet

Som regel stenger de strømmen via en stasjon i nærheten der dere bor, som en boks i gata ja. Eller i en stolpe i nærheten. Kjenner en som jobber me dette, han har fortalt at når de stenger strømmen ringer de på først, er dere hjemme får dere mulighet til å gjøre opp for dere. For deres del var vel dette et stort beløp. du må bare, ringe kraftselskapet i morra og få til en avtale. Jeg vil tro at det skal la seg gjøre, de pleier være behjelplige med det, om ikke mannen din har ødelagt for slike avtaler allerede ved å bryte de. Da må du nok få lånt deg pengene å betale umiddelbart, prøv å få ordnet med dette i morra. Da du må¨betale et saftig gebyr i tillegg om strømmen blir borte hos deg. At de sier strømmen er tatt kan være fordi dette oppdraget er sendt ut, og muligens vil du miste strømmen i løpet av døgnet. Håper det ordner seg for dere, dette er ikke gøy men du må bite i det sure eplet å legge fram ting som det er. Og ta en alvorsprat med mannen din for det han har gjort, går ikke an!!

Lykke til

Klem fra

Skrevet

Hei!

De sier de har stengt av strømmen, mest sansynlig fordi de har sendt ut krav om det! Da kommer det noen fra E-verket hjem til deg og enten skrur av en boks dere har utafor huset eller stenger sikringsskapet! Når de kommer hjem til deg har du desverre ingen mulighet til å gjøre opp for deg stort sett! Siden de kun har blitt leid inn av de du fårt strømmen av!

Har opplevd dette tidligere da jeg bodde sammen med x`n..som sa regninga var betalt, og da var jeg og sønnen min hjemme alene-ikke moro!!!

Håper du får ordnet en avtale slik at de slipper å komme å stenge strømmen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...