femme86 Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 hei! jeg sluttet på p-piller 27.10 og lurer på om det er flere som er i samme situasjon! noen som har erfaringer/hørt hvordan sjansene er etter p-pille bruk? jeg har vel gått på det siden jeg var 16 eller noe (er 22 nå) og har hatt regelmessig mens hele tiden.. vil jo selvfølgelg at det skal klaffe så tidlig som mulig=)
ida_hs Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Hei:) Jeg har ikke nettopp slutta. Jeg slutta for ett år siden.. Jeg har fortsatt ikke fått syklus.. Jeg hadde litt uregelmessig før jeg jeg begynte å men ikke så ille som den er nå. Jeg har også gått på de siden jeg var 16. Jeg hadde regelmessig når jeg gikk på pilla da.. Hadde du det før du begynte på pilla??
femme86 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2008 nei huff ikke si sånt da.. hehe;) jeg mener å huske jeg alltid har hatt regelmessig.. begynte på det pga voldsomme menssmerter (som jeg i grunn har enda, hjalp ikke mye med piller syns jeg! hehe)..
ida_hs Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Hehe.. Men det er jo kroppen min..Den er raaaaarrrrr:( Jeg hadde jo ikke regelmessig før jeg begynte på pilla, så det kan ha noe med det å gjøre.. men det er maaaange som klarer det på første pp etter at de har slutta altså... Så det kommer nok til å gå veldig bra:) Jeg fikk kjempe menssmerter når jeg slutta på de jeg.. Har aldri hatt det før jeg. Men hvis jeg blir fort gravid så slipper jef de smertene.. Hehe:p
femme86 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2008 hehe okey. vi krysser fingrene for både deg og meg! og forsåvidt alle sammen her inne!
Babylove og knøttet Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Hei! Jeg er også i min 1 pp etter pilleslutt... Er også veldig spent på om hvordan syklusen min er. Den har alltid vært veldig ustabil (utenom når jeg har gått på p-piller) Men denne mnd synes jeg å merke at jeg hadde el. Hadde el slim rundt dag 15 i syklusen, og det varte i 3 dager. Så håper det var det. Har 1 uke til ikm ca. Så det er alltid håp! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå