Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Vi vil gjerne prøve å bli gravide snart igjen, jenta vår blir da ca 2,5 år når nestemann kommer om vi blir gravide i løpet av noen mnd. hvordan synes dere det er som har barn med denne aldersforskjell?
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Har vokst opp med det selv, synes det var helt topp. Greit å kunne gå på samme skole, greit med jevn alder slik at barna kan leke med hverandre i mange år :-) Og jeg synes det er greit å ha barn i noenlunde lik alder selv, slik at jeg ikke må begynne å "oppdra" igjen når eldstemann er "stor" :-) Like greit å ta det i "samma slengen" hehe :-) Jeg får også ganske nøyaktig 2,5 år mellom mine jenter :-)
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Akkurat sånn har jeg også tenkt Mamma til Ava;)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 2år og 4mnd mellom mine:) Det går veldig fint synes jeg:) Har ikke opplevd noe sjalusi, og storesøster er veldig stolt av lillesøster;) Toåringen klarer også fint å leke selvstendig så jeg får endel tid alene med babyen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå