syngejente Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har vært ute på byen en gang i høst. Det var ikke noe hyggelig.Tror ikke jeg skal ut mer .Syns det er ekkelt me d alle fulle folk som skal se og ta på magen min. trangt på dansegulvet,følte med utrygg ,redd for at noen skal dytte borti magen min. Savner å danse.
kommer nr3? Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 hei hei.jeg har vært på noen bursdagsfester,en cowboy-blåtur-fest og litt diverse.synes det har gått kjempegreit. er bare i u 21 enda,så magen har ikke vært så stor.sliter heller ikke med bekken,så jeg har danset og koset meg. selfølgelig knuust dagen ettterpå,for er kjempesliten.men føler at jeg fremdeles kan ta del i ting... lysten er derimot ikke alltid tilstede!!! danse er gøy og god trening,danse litt hjemme med mannen du! ))
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg var på byn i helgen! Hadde det kjempe gøy. jeg er nå 25 uker på vei. Men magen synes ikke så godt. Og så holder jeg meg unna de trangeste stedene... Koset meg i alle fall masse. Og fikk ordentlig fnise anfall, ble sjekket opp, men tar det posetivt på at jeg forsatt ser bra ut selv om man ikke føler seg slik selv...... Om jeg kommer til å dra på byn mer vet jeg ikke. Er ikke noe jeg vil si ja eller nei til. Hvis det er med hyggelige venner og sitte på en pub eller noe så blir jeg nok med. Men tar det som det kommer....
syngejente Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2008 skal danse med mannen min og gutten min. Jeg er gravid i uke 20. Har kjempestormage allerede.
erteposen + 4 Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg var mye ute begge gangene jeg hadde mage. Bor midt i byen, var student og ble stor sett alltid med ut. Plager meg ikke så mye at folk tar på magen min, men hang vel heller ikke ut på steder der folk ble vedlig fulle og nærgående. Satt vel mer i baren eller et bord med venner rundt. Jeg elsker å danse, men ikke med mage. Mister balansen på et vis:) Konserter, som jeg alltid går på og elsker, fikk jeg problem med. Gutta sparka meg noe sånn inn i h... at jeg ofte måtte gå hjem.
Storegull og lillegull i magen Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er i uke 31, og har planer om å dra ut til helga.. Er en stund siden jeg har vært ute, har heller vært med på vors og hjemmefester.. Har termin 25 desember, og har UTROLIG lyst til å dra på konsert som er i begynnelsen av desember!!! Eneste problemet er at dette er en reggae konsert, og sist jeg var på konsert med denne gruppa, sto alle rundt meg og røyka hasj.. Jeg personlig er imot hasj , men kan jo ikke nekte folk rundt meg å gjøre det.. Så, siden jeg ikke vil utsette utsette ungen min for dette igjen, så må jeg holde meg hjemme.. Sukk.. (Var på konsert med denne gruppa da ungen var 4 dager..)
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Har vært ute, men hjem ganske tidlig da i 12-1 tia...må si jeg ikke synes det blir så gøy utover kvelden når folk begynner å bli litt bløtlagte:o). Og folk bynner å prate så mye svada og plutselig har så mye på hjertet..hehe! Legger så godt merke til det idiotiske med fylla/sjekking o.s.v når man er klinkende edru...men gleder meg til jeg kan ut og gjøre byen farlig og være teit igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå