Gå til innhold

39 år og gravid igjen!


anneli39

Anbefalte innlegg

Som voksen jentepå 39 år venter vi nå på attpåklatten vår. Er det noen flere der ute på ca. samme alder? Er fra Bergen/omegn.

Venter i begynnelsen av juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Jeg er 38 og har 3 barn i skolealder - og så fikk jeg endelig grini meg til (dvs egentlig ligget meg til he he) denne siste. Jeg er så spent! Føles litt rart å være så voksen i denne sammenhengen. Har vært i superform disse første ukene, men i kveld er jeg trøtt, sliten og føler meg eldgammel. Hvordan er formen din? Jeg bor i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå de siste dagene kjenner jeg at kvalmen kan være tøff i noen morgentimer på jobb. Har hele tiden noe spiselig med. Ellers så kjenner jeg som deg at jeg er veldig trett. Har bare lyst å sove. Men kjenner ikke noe særlig til de ømme brystene ennå, kanskje litt, men ikke mye. Var gravid for noen mnd siden, og aborterte, og da var brystene kjempeømme. Så det er sannsynligvis forskjellig fra svangerskap til svangerskap, det da. Men det er jo rimlig tidlig ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 36 og er gravid med mitt tredje barn. Selv om de andre to ikke er så veldig store (4 og 6), så føles det veldig merkelig å være gravid igjen. Jeg føler meg både rolig og opprømt på samme tid... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Jeg er 36 år og gravid med mitt tredje barn, (hm det var litt merkelig å skrive akkurat det der !) - kjenner også tendenser til å vere rolig og opprømt, er kjempeglad for å vere gravid i gjen! Har to skjønne barn fra før, ei jente på fem og en gutt på to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Er 37 og testet positivt igår etter noen negative tester :-)) Har en gutt på 10 år fra før så dette er både spennende, morsomt og rart.. hehe. Kommer fra Tromsø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,jeg blir 39 om noen uker,og fikk en positiv test i går!!!har en gutt på 11 en liten prinsesse som har lyst på baby på 3,og er mamma til en liten engel.ellers har min mann to fra før,på snart 15 og 17.er fra askøy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har akkurat rundet de 40 og er nå gravid med nr. 4. Veldig spennende på alle måter. Mine 3 barn fra tidligere ekteskap begynner å bli store, så jeg føler meg nesten som en nybegynner igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!!

 

Jeg er 46 år og venter mitt første barn. Bor i Oslo

Er bare 5 uker, men håper så indelig at dette går bra :-))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Kaje.

 

Gratulerer så mye med graviditeten. Skjønner godt at du har mange tanker rundt den. Jeg kjenner også at jeg er mer enstelig nå enn tidligere, selv om jeg har 3 deilige barn fra før. Det viktigste er nok likevel at vi forsøker å glede oss mer enn vi engster oss. Jeg er nå 6+1, har foreløpig termin 24 juni. Jeg kjente at jeg begynte å slappe litt mer av igår. Og klarer å kjenne på gleden over det gryende livet i magen.

 

Krysser fingrene for oss "gamle"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

hei,

 

Jeg er 39 år og gravid med nr 2. Har en bebis på 5 måneder fra førr, så her blir det tett mellom de små:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...