Gå til innhold

39 år og gravid igjen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer! Jeg er 38 og har 3 barn i skolealder - og så fikk jeg endelig grini meg til (dvs egentlig ligget meg til he he) denne siste. Jeg er så spent! Føles litt rart å være så voksen i denne sammenhengen. Har vært i superform disse første ukene, men i kveld er jeg trøtt, sliten og føler meg eldgammel. Hvordan er formen din? Jeg bor i Oslo.

Nå de siste dagene kjenner jeg at kvalmen kan være tøff i noen morgentimer på jobb. Har hele tiden noe spiselig med. Ellers så kjenner jeg som deg at jeg er veldig trett. Har bare lyst å sove. Men kjenner ikke noe særlig til de ømme brystene ennå, kanskje litt, men ikke mye. Var gravid for noen mnd siden, og aborterte, og da var brystene kjempeømme. Så det er sannsynligvis forskjellig fra svangerskap til svangerskap, det da. Men det er jo rimlig tidlig ennå.

Hei ! Jeg er 36 år og gravid med mitt tredje barn, (hm det var litt merkelig å skrive akkurat det der !) - kjenner også tendenser til å vere rolig og opprømt, er kjempeglad for å vere gravid i gjen! Har to skjønne barn fra før, ei jente på fem og en gutt på to.

Annonse

Annonse

Hei Kaje.

Gratulerer så mye med graviditeten. Skjønner godt at du har mange tanker rundt den. Jeg kjenner også at jeg er mer enstelig nå enn tidligere, selv om jeg har 3 deilige barn fra før. Det viktigste er nok likevel at vi forsøker å glede oss mer enn vi engster oss. Jeg er nå 6+1, har foreløpig termin 24 juni. Jeg kjente at jeg begynte å slappe litt mer av igår. Og klarer å kjenne på gleden over det gryende livet i magen.

Krysser fingrene for oss "gamle"!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...