Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Kan jeg puste lettet ut nå? Eller er det enda sjanser for at jeg skal miste? Er redd siden jeg har mistet 3 ganger før....Og da kom jeg ikke lengere enn uke 6-8... Nå er jeg 11 uker på vei....Vi så på den lille sprellet i magen min i uke 10, helt fantastisk Vil så gjerne at den skal bli der denne gangen, kommer til å bli tyngre hvis jeg mister denne gangen også siden vi har sett den lille sprelle..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Godt spørsmål. Jeg var på UL i dag 7+1 og så et lite hjerte som slo. Jeg har mistet 2 ganger tidligere i år, og er også veldig nervøs. Spurte legen i dag, men hun svarte diplomatisk at man sider risken går betraktelig ned etter uke 12... Så vi får nok bare vente og se! Jeg krysser armer og bein for oss begge!!! Lykke til
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg fikk beskjed da jeg var på UL i uke 7 og så at hjertet slo, så var det mindre enn 95 sjangse for at det kunne gå galt. Jeg var på ny UL i uke 11 og alt var like bra da... Da sa gynekologen min at abortfaren var over Jeg har aldri mistet, men har vært utrolig urolig og bekymret for dette begge gangene jeg har vært gravid. Derfor har jeg også vært på flere ultralyder. Odsene er på din side nå Denne gangen kommer det nok til å gå bra
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 så bra at alt var bra da Helt garantert for ikke å miste er jo ingen av oss, mn du er bare nødt å prøve å ikke tenke for masse på det, for tenker du til tider blir litt stresset av å tenke på det, og stress er jo ikke så bra for den lille i magen... Men jeg håper og tror at det kommer til å gå bra for deg denne gangen masse lykke til videre i svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Takk for det... Har vært tungt å miste så mange ganger på kort tid. Kjenner på oss begge at det har vært en stor påkjenning på kroppen min og forholdet vårt. Dette er vårt første barn. Gleder oss masse, kanskje vi skal tørre å si nyheten denne gangen. Ikke alle vet at vi har mistet så mange ganger, bare nærmeste familie og venner på begge sider. Ser på mannen min at han også er nervøs for at jeg skal miste denne gangen også, han tørr ikke glede seg enda... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå