Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er gravid med tredjemann og går og tenker litt på dette at jeg ikke er så ung lenger. Jeg er 36 år og mannen min er 50 ! Veldig høyt ønsket attpåklatt men har begynt å bekymre meg litt for dette med misdannelser og det faktum at spesilet mannen min blir "urgammel" når barnet vokser til. Noen andre der ute som har litt erfaringer og tanker å dele med meg ?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Er like gammel som deg og gravid med nr. 2. Det med misdannelser tror jeg ikke du skal trenke så mye på, er litt større sjans, men likevel liten... Vi hadde ikke så mye valg enn å vente så lenge, fordi det rett og slett tok meget lang tid å bli gravid:( Lykke til videre:)
håpogtro Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Hei, jeg er også 36 år og venter andremann i juni (forhåpentligvis..!!!) ) Tanken har også slått meg at jeg ikke er noen "ungdom" lenger, men nå var det sånn at det passet ikke å få barn før. Først og fremst måtte jeg jo finne mannen jeg ville ha barn med. Min "fordel" er kanskje ? at mannen min er yngre enn meg, han er 31 år. Men det nytter ikke å bekymre seg...alle kan være uheldige å få syke barn, barn med Downs osv. Men er det ikke egentlig kvinnens alder som evnt øker tjangsen for Downs - og ikke mannens alder ? Det er vel derfor kvinner over 38 år får en ekstra sjekk. Ingen spør hvor gamle mennene deres er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå