~sjiraff~ Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Snuppa fikk denne filmen på bursdagen sin, og hun er helt oppslukt. Maser om å få se den hver dag, og sitter tent som en påle gjennom hele filmen da hun ser den. Hun er glad i å se på TV/film, men sjelden hun sitter så pal og bare følger med.
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Ja, den er fantastisk. Begge mine gutter er helt oppslukt også. Anbefaler "Kiki´s Budservice" også. Er samme regissør, og også veldig søt.
Gjest nanny carrie Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Skjønner henne godt, vil stort sett bare se Studio Ghibli-filmer selv :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå