Gå til innhold

Utakknemlig jeg? Utskjemt? Hmmm ja kanskje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor har sagt i flere mnd at hun skulle kjøpe vognpose til oss.

Vel nå er det 2 uker til termin og hun har endelig kjøpt.

Hun skulle kjøpe lammeskinnpose fordi hun syns det er sååååå søtt når babyen ligger oppi en slik, og med tanke på årstiden så er jo det ganske greit med en slik pose.

Men nå hadde hun kjøpt en emmaljunga pose med noe grått oppi sa hun? Hmmmm. noen som vet hvilken pose det kan være? Har ikke fått tid til å hente den enda.. Hun sa hun ikke visste om vi ville ha den da.... åhhhhhhh jeg som ville ha lammskinnpose....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lammeskinn er oppskrytt. Mye lettere å holde andre poser rene!

Skrevet

Gud så heldig du er som får vognpose av svigermor!!!!!

Skrevet

Du burde vært fornøyd uansett, for hun har jo tross alt kjøpt det til dere, selv om det ikke ble lammeskinnspose!

Jeg får voksipose av mamma, og det har hun selv bestemt.. :) Men er jeg som må kjøpe og legge ut for den da, siden hun bor på bygda.. og er voksi jeg vil ha, heldigvis :)

Skrevet

skjønner deg litt godt jeg da.. supert å få en pose, men svigermor bør kjøpe det du har lyst på syns nå jeg. Kanskje det går an å bytte det eller blir hun fornærmet da? Det gjør nemlig mine foreldre så sønnen min går da rundt i noen altfor nusselige (femi?) lyseblå klær med krage på når han ser dem... selv liker jeg litt mer knæsje farger, oransje/brunt/grønt og retrostil... hehe men hva gjør man ikke for husfreden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...