simba>>>3gutter Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Dette kan bli moro hvis mange svarer og litt spennende å se hva andre driver med på denne tiden. Her sitter junior og ser på små einstein på tv, gubben sitter og sover i sofaen, mini ligger på gulvet og jubler for seg selv og jeg sitter på laptopen og venter på at mini skal miste tolmodigheten av å ligge alene og pusle med seg selv.
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Lysene brenner på bordet, voksenmiddagen er nettopp fortært og nå sitter samboeren i sofaen og tuller med snuppa. Små Einsteins surrer i bakgrunn, men akkurat nå er det pappa som tydeligvis er morsomst i hele verden. For øvrig er de like oppslukt av hverandre :-) Jeg sitter her og myser litt, skal snart sette inn oppvasken og deretter kaste meg opp i sofaen med den deilige datteren og kjæresten min :-)
Let's hear it for the boys! Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg sitter i sofaen og venter på at kjæresten min skal komme hjem fra jobb. Klumpen sitter i lekegrinden og pusler med en tom Cola-flaske!
Musemor med tre søte små Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg sitter foran laptoppen mens guttungen tusler rundt
Koseklompen Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Gubben og tuppa driver å tuller og styrer i stua med ballonger som er blitt kjøpt inn..høres ut som om de har det skikkelig kult Jeg snek meg unna litt for å få prøve å stille den fæle kvalmen som jeg sliter med nå ifred ..grr (blir litt humørsyk av å være kvalm)
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Minstejenta ligger i stolen og ser barnetv, jeg sitter her foran pcen. Har kokt meg kaffe og nyter noen marsipanbiter til. Mens jeg ser på peisen som knitrer og tenker at jeg gleder meg til jul.. Storesøstra er med tanta si i stallen, og mannen er på skytetrening. Minsten legger seg 19, så da blir det ro i huset til mannen og eldstejenta kommer hjem i 21 tiden. Skal prøve å slappe litt av da siden jeg skal på nattevakt i natt
3b@rnsmor-30* Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 tja.. mannen er av gårde og henter noen papirer i forbindelse med jobben ungene sitter i stua og ser på barne-tv jeg sitter litt på data`n mens jeg lager mat jeg skal ha med på symøte i kveld.
Northernlights Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 Svigerfar hviler, mannen min sover, lillegutt ser spiderpatchetellerannet på tv, jeg tar pause fra å legge listverk i gangen med elektriske sager og spikerpistol. Jeg har aldri gjort dette før, og det blir kjempefint. =o) Svetten siler, for dette er i yttergangen, og døra må stå åpen siden alt verktøyet står ute. Det er 23C i skyggen, stekende sol ute. Og jeg føler meg som en ordentlig arbeidskar. Stolt av meg selv over hva jeg har fått til de siste dagene! (lagt gulvet helt av meg selv i gangen ;o) iallefall 95% av arbeidet har jeg gjort selv).
PAVEEL Skrevet 15. oktober 2008 #9 Skrevet 15. oktober 2008 her har 2 åringen funnet armkroken min, 4 åringen ligger utstrakt på sofan. begge ser barnetv på nrk. lillemor i magen er vilter, trener karate tror jeg;-) og nå begynner ugler i mosen, det digger vi alle mann:-)
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #10 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg sitter på dib selvfølgelig. Vesla ligger i vogga ved siden av meg å sover. Svigerfar (eller ungdommen som jeg sier) spiller musikk på full guffe i andre etasjen... hehehe. Samboern min er på vei hjem fra kurs.
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 15. oktober 2008 #11 Skrevet 15. oktober 2008 jr ligger sidenav meg i sofaen, er i dårlig form etter vaksine i dag, jeg sitter her og surfer og ser tv. Mine to pusekatter jager en flue som flyr rundt her.. Samboer jobber overtid, kommer vel hjem rundt åtte..
Northernlights Skrevet 15. oktober 2008 #12 Skrevet 15. oktober 2008 Du, la du ut noe om det på FB i dag? ;o)
Krusemynthe Skrevet 15. oktober 2008 #13 Skrevet 15. oktober 2008 Mann og baby sitter ved pianoet og spiller barnesanger. 12åringen ligger på sofaen med vondt hode. 7åringen er opp på gangen og bygger lego med to venninner ..og jeg står på kjøkkenet og venter på at den fordømte middagen skal bli ferdig....
yasmina Skrevet 15. oktober 2008 #14 Skrevet 15. oktober 2008 Her er alle ungene lagt, mannen ser Tv - men skal ut og handle matvarer, jeg gjoer ikke saa mye annet enn aa sitte her akkurat naa
to jenter og ett gull i magen Skrevet 15. oktober 2008 #15 Skrevet 15. oktober 2008 jeg dibber mens minste snuppa spiser og ser barne tv:)
Northernlights Skrevet 15. oktober 2008 #16 Skrevet 15. oktober 2008 Herreminhatt for et sammentreff ;o) jaja, sånn kan det gå. Verden er ikke stor!! Jeg er storesøstra hennes. Men det må du holde for deg selv, av grunner du ser jeg skrev i privaten. Ikke for henne, for all del!! men på FB. Ok? Takker så mye for den. =o)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 15. oktober 2008 #17 Skrevet 15. oktober 2008 er på ferie hjemme hos min mor, sambo sitter i sofaen og leser et blad, jonas ser barnetv (etter grøten, så maten siger ned og ikke kommer ut igjen) og jeg sitter på pcen på spisebordet.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. oktober 2008 #18 Skrevet 15. oktober 2008 Valpen sover, Guttongen er i bursdag og jeg ser på Ugler i mosen :-D
Gjest nanny carrie Skrevet 15. oktober 2008 #19 Skrevet 15. oktober 2008 Jenta sitter i lekekassen og ser på Pocoyo på dvd og jeg har akkurat brettet klær, laget mat og venter på at mannen min skal komme hjem :-)
Lilith Skrevet 15. oktober 2008 #20 Skrevet 15. oktober 2008 Vi har nettopp spist middag. Gutten vår bader mens vi sjekker ting og tang på nett. Om en drøy halvtime skal vi alle se på Norge-Nederland på TV.
hamsterpia Skrevet 15. oktober 2008 #21 Skrevet 15. oktober 2008 Minstemann har akkurat badet og fått på seg pysj, nå driver han og leker litt mens eldstemann står i dusjen, mannen har reist på et møte, og jeg sitter her mens jeg venter på at jag skal lage kveldsmat til ungene.
Bella Swan Skrevet 15. oktober 2008 #22 Skrevet 15. oktober 2008 Mannen er på sjøen. Barna tegner beskjeder til meg som de henger på kjøleskapet. Jeg er så trett at jeg snart sovner......
Tante Blås Squaw Skrevet 15. oktober 2008 #23 Skrevet 15. oktober 2008 Gutta sover, gubben kommer straks hjem, vesla spiser kveldsmat, jeg fryser på beina.
Tarantellamora Skrevet 15. oktober 2008 #24 Skrevet 15. oktober 2008 Er nettopp kommet hjem fra en tur i svømmehallen og nå er det Kaptein sabeltann på tv-en sammen med kveldsen. Mannen leser avisen mens jeg koser meg på dataen,. Snat leggetid...
Hikken Skrevet 15. oktober 2008 #25 Skrevet 15. oktober 2008 Er alene hjemme i kveld, så har kastet meg i sofaen, tent lysene på bordet, tatt opp en bøtte med is fra frysern og mens jeg venter på at den skal bli litt mykere stapper jeg i meg snurrebollerester fra barselgruppebesøket i dag og strikker tøfler til lille rusk :-) *kooose seg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå