Gå til innhold

Utbetaling fra nav

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste utbetaling står at er for september mnd, det står at det er utbetalt fra 1.september til 22.september.

Vil da neste utbetaling være fra 22.september til 22.oktober? Eller?

Har ikke mottatt sykepenger fra dem før nå så er ikke helt inni dette her.. Dersom det ikke er slik har jeg fått altfor lite penger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn jeg skjønner det på hvordan du skriver,så virker d på meg som om du var syke mld til 22 og evt fikk ny syke mld da. Slik at nå i oktober vil du får utbet resterende fra sept og for oktober.

Hvis du var sykemld hele sept på en og samme syke mld, så er det noe rart, da ville jeg ha ringt å hørt

Skrevet

Enig med hun over.

Du har sannsynligvis levert en sykemelding som går frem til 22 sept.

Skrevet

Jeg blir aldri klok på det her med sykepenger..

får to utbetaliner i løpet av mnd.. en med et lite belåp rundt den 9-10 og en med et større den 25... og det jeg stusser mest på er at jeg aldri får det samme beløpet hver mnd,noe jeg synes er merkelig siden det ikker har vært noen forandringer i sykemld min de siste ukene men men..

Skrevet

Nav har 2 utbetalingsdatoer for sykepenger hver måned. Mener det er ca 6. og 25. hver måned (ikke helt sikker på disse datoene). Nav utbetaler aldri forskuddsvis, så man får utbetalt bare frem til en av disse datoene eller evn kortere dersom sykemeldingen gikk ut før.

Periodene kan derfor variere fra 6. - 25. , fra 25. - 6. eller fra en av disse datoene og frem til utgang av sykemelding. Bare følg med på lønnsslippene at du får dekket alle dagene i hver måned og at dagsatsen din stemmer overens med det du pleier å få i lønn hos din arbeidsgiver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...