Gå til innhold

privar ul i bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvem som tar privat ul her i bergen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var hos Bergenslegene som ligger med jernbanestasjonen. Utrolig koselig, og veldig flink. Hadde god tid til meg, og jeg fikk masse bilder av det lille nurket. Var 11 uker når jeg var der))))

Lykke til)

Skrevet

Ikke for å pirke, men det er sentrumslegene som er på jernbanen. Se hjemmesiden deres for info. Anbefales!!

Skrevet

Var også hos sentrumslegene på jernbanestasjonen. (inngang fra den siden som vender mot hotel terminus, litt vanskelig å finne om man ikke vet) Jeg var veldig fornøyd, og vil gjerne tilbake dit. de har ikke 3D UL, men de du får se bilde på en storskjerm, veldig gøy!

Skrevet

Det koster rundt tusenlappen. Litt rabatt for studenter.

Skrevet

tar de tidlig ul? og korti er det best å ta tidlig ul? korti kan man se hjertelyden?

Skrevet

Anbefaler Trude Hetland. Hun holder til på Bryggen. Alfahelse.

Hun er kjempeflink og blid og tar seg goood tid. Hun har både utvendig og innvendig ul. (Bra ultralydutstyr)

Koster 550 kr

Anbefaler at du venter til du er ca 10 uker for å få best mulig utbytte.

Tar du ul i f.eks uke 6 kan det være for tidlig å se hjerte slå.

(mange er jo opptil 2 uker kortere på vei enn hva menstermin tilsier.)

Skrevet

tusen takk for godt svar:) hva er forskjellen på innvending og utvendig ul? ( eg er ny her.. hehe:)

Skrevet

Utvendig UL kan man ikke ta før fosteret er stort nok til at legens apparat kan "se" inn i magen fra utsiden av den.

Ved tidlig UL må de inn i vagina for å se. Men de dekker deg til og du glemmer det det sekundet du får se opp på skjermen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...