Gå til innhold

hva mener dere... ang tilbudet på Barnas hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

På plakatene og i avisa deres står det: Ta 3 plagg, betal for 2. Gjelder alle plagg! ( "unntatt Janus og et som jeg ikke husker"). Jeg var der isted, og en av de ansatte sa at Joha´s ullklær kostet også 99,- slik som tilbudet på Janus. Jeg sto og lette etter riktig str ved Janus´s hylla, men da gikk jeg jo fant riktige størrelser på 3 gensere i merket Joha.

Da jeg kom til kassen, måtte jeg betale ikke 2 x 99,- ( og så den siste gratis), men 2 x 149,- og 1 x 139,- og så trakk hun fra 139,- altså den billigste. Da jeg påpekte at var det ikke ta 3 betal for 2, og at prisen var 99,- sa hun at tilbudet ikke gjaldt tilbudsvarer... Men det står ingen steder? Jeg så etter på plakatene da jeg gikk ut, men det står ingenting om det altså.

Hun synes tydelig jeg var rimelig frekk også.... hmmm, jeg betalte det jeg skulle jeg altså, men........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg sagt at siden det ikke står opplyst noen plass at det ikke gjelder tilbudsvarer så har du retten på din side til å få det til 99,- pr del :)

Skrevet

jepp, håper noen er tøffere enn meg:). Synes det er en litt merkelig butikk fra før av, iallef her i tr,heim... vel vel:)

Skrevet

For meg er det helt selvfølgelig at man ikke kan kombinere slike tilbud. Men det burde stått et sted opplyst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...