Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Hei! Bare lurte på om noen kunne anbefale et bra og lett håndterlig bilsete? 9 kg og oppover. Takk for svar på forhånd.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Nå er det litt slik at de fleste bakovervendte bilstoler fra 9 kilo er litt knotete å feste, men sørg for å få vist dette skikkelig i butikken når dere kjøper. En ide er å feste det selv å så en en fra butikken til å sjekke at dere har gjort det riktig. Jeg er veldig fornøyd med HTS BeSafe Combi, men tar ganske stor plass så greit å prøve om man har plass først.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Glemte å si at dette setet er veldig praktisk da det senere kan snus fremovervendt hvis en trenger det.
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg vil anbefale maxi cosi sitt. Og så vil jeg fraråde deg å kjøpe acta graco. Det fungerer helt greit til du skal snu det. Jeg synes ikke selen festes skikkelig over skulderen. Jeg byttet det ut med maxi cosi sin, men det var da pute med rygg. Skal bruke acto graco til lillebror til han skal sitte fremovervendt, da skal han også få nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå