Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Som dere kanskje ser har jeg blitt Idefix igjen, savna nicket mitt jeg... Følte meg rett og slett litt annerledes uten det ;0) Her har vi vært gjennon operasjon av minstemann, det var bare polypper som skulle fjernes, men fy så vondt det er å levere fra seg bitteliten knott til legen :0( Det gikk veldig bra etter at han fikk fjerna kanyla i handa.Da var han strålende fornøyd, han hyl skreik før den ble fjerna.Var rett og slett hysterisk. Idag er han i kjempe form, snakker ikke så nasalt lengre. Selv har jeg fått beskjed om at jeg mest sannsynlig skal på 4 ukers rehabiliterings senter pga bekken og rygg.Trene opp igjen kroppen.Det blir tøft og være borte fra familien, men klarer jeg å trene bort smertene er jo det, det aller beste. Mamma skal ta ct den 22 og da får vi vite om cellegiften har virka, veldig spennende det der...Krysser alt for gode tilbake meldinger den dagen.. Ha en fin kveld videre jenter :0)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Hei Idefix, ja det er liksom mer deg:-)) Ingen operasjon er noe særlig festlig, men godt at det gikk bra og at bitteliten knott kom fra det uten for mye traumer (les. sinna på kanyle) Du si i fra når du har vært på rehab. da. For jeg har blitt anbefalt det jeg også...... Men fire uker borte er litt i lengste laget for meg..... Men om du overlever fire uker, så kan det jo hende at jeg gjør det også?? Hjelper deg å krysse fingre den 22. Og satser på good news!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Koselig å se deg igjen:-) Deilig med vellyket operasjon og at han ble strålende fornøyd til slutt:-) Så bra at du har fått beskjed om rehab! Du klarer å være borte fra familien når målet er å kunne få en bedre hverdag - det er jeg sikker på. Det er godt det finnes tilbud. Vi krysser det vi har for mamman din!!! Ha en fin kveld du også! Og husk å stemme da!!!
♥Snulder Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Godt å ha deg tilbake som "den du er";=) Aktive dager har du ihvertfall! Men det virker som det er en positiv svung hos deg! Operasjon som har gått bra! Du skal få litt nødvendig rehab! Og så krysser jeg fingrene for at det er positive nyheter til din mor også!
Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 ÅÅÅh,endelig er du tilbake =))) Så godt å finne "seg sjæl",ikke sant? Jeg å føler meg uvell under "forkledningen".Men når jeg er så pop at di må lese,ja da blir det sånn.. Jeg heier på deg vet du ;o) Å jeg vet også at dette vil bli så bra!!! Snart spurter du etter gubben,hehehe. Sier som snulder,dette er en oppsvusj.Ting blir bedre,og det er så fint å vite.Håper mamman din får fine svar også.Å husk,gi lille venn en is.Godt for halsen,men også for magen =0) Å lykke til med pelsdotten i dag!! Megaklæm ;o)
allerhelstNorge Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Uff nei, levere fra seg barn til opr er ikke gøy, uansett størrelse på inngrepet. Men nå er det ialle fall over og det har forhåpentligvis endt godt for liten tass. Krysser fingre og håper på gode svar for mammaen din. Det er lenge å være borte fra familien i 4 uker, men tenkt så sprek du er når du kommer tilbake!!! Og så mye mer du kan nyte familielivet og barna. Og blir savnet for stort er det vel mulighet for hjemreise tidligere? Mange klemmer
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Tusen takk for oppmuntringene det er koselig lese . Reiser jeg på rehab. Så får jeg komme hjem i helgene, supert.Har bedt om at det blir etter jul for advent og jul vil jeg ha hjemme.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 Med de ventelistene som er i det landet her så ordner sikkert det seg for deg:-) Skjønner godt at du vil ha adventstiden og julen hjemme. Det vil sikkert de som skal behandle også så ingen fare tenker jeg;-D Jeg har stått på venteliste for operasjon i 6 mnd nå. Da jeg ble satt på venteliste var det 3 mnd ventetid. Det steg til nye 3 mnd. Og nå fikk jeg jammen beskjed om at det var nye 5 mnd å vente......hipp hurra.
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #9 Skrevet 17. oktober 2008 Å herrefred , da har du jaggu venta lenge :0( Håper du får operere snart, kjedelig og vondt og gå slik å vente... Legen min mente at jeg kommer inn i vinter, får håpe det da..Skal på MR den 25, når han får svaret søker han .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå