Gå til innhold

Jeg har fått time til igangsetting=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I neste uke!

Hvilken eksakt dato og klokkeslett får forbli hemmelig da:) vil d skal være en like stor overraskelse som alle andre babyer man aldri vet når kommer;)

Har vært til modningsakupunktur og tøying nå da, og håper jo at fødselen starter av seg selv lenge før den timen jeg har til igangsetting da;) Er innskrevet til fødeloftet, og d er jo dit jeg vil...men får ikke føde der om jeg må bli satt i gang.. så jeg håper virkelig at d starter selv da:) Kan jo hende jeg ombestemmer meg tvert når riene begynner, men vil hvertfall ha muligheten!!

Ellers skal jeg til ny modningsakupunktur på fredag nå dersom d ikke har skjedd noe før den tid....For den som måtte synes d var interessant=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe flott!!!:D Lykke til da, skal krysse fingrene for at det skjer før den tid;)

Skrevet

Så bra:-) Da vet du i alle fall at du ikke må gå lenger enn den datoen! Men satser på at det skjer noe av seg selv før den tid:-)

Lykke til!

Skrevet

Så bra-!! (",)

Godt å ha det "avklart" kan jeg tenke meg. Masse lykke til uansett hvilken variant det blir ;o)

Skrevet

Så bra:) Var du inne på kontroll på sykehuset og fikk den datoen eller ringte bare legen/ jordmor og så fikk du dato direkte?

Skal til jordmor imorgen 2 dager på overtid.

Og modningsaku før det:) Men er så nyskjerrig på om jeg får tid til igangsetting hos jordmor...Men må vel inn på en kontroll før d...Aner ikke hvordan dette fungerer på sus...:)

Skrevet

Det var kun min fastlege som ringte inn og "bestillte" =)

Jeg var på kontroll på sus på søndag, kanskje derfor jeg fikk en direkte dato gjennom fastlegen min? Jeg vet ikke:)

Var sinnsykt herlig med modningsakupunktur da:p ble helt fjern og avslappet jeg:) håper d hadde noen effekt!!

Men tøyinga syntes jeg var vond!

Jeg hadde egentlig planer om å aldri bli tøyd, nettop fordi jeg har hørt dette er så vondt, men er man despo så er man despo=p

Skrevet

Hehe, ja stemmer det. Er også litt desperat og prøver det meste etterhvert:)

Er blitt tøyet en gang. Vet ikke om det har hatt noen effekt. Vi får se imorgen da skal jeg bli sjekket en gang til før hun setter nålene. Og så bærer det avgårde til jordmor etter det.

Regner med at jeg bare får time til kontroll på sykehuset...Men håper de tar meg inn senest mandag så de får plass til meg også iløpet av neste uke på sus til igangsetting:)

Har fått vite jeg skal gå maks 10 dager over men kunne godt tenkt meg bli satt igang 7-8 dager over altså tirsdag eller onsdag;)

Men håper jo som deg at det starter av seg selv:)

Blir spennendes å se da når du kommer med fødselshistorien din om det ble igangsetting eller ei. Og ikke minst når!!!!:)

Skrevet

Godt for deg å slippe uvissheten lenger :) Kanskje kroppen setter i gang av seg selv nå da bare på grunn av at du slapper mer av? :D Masse lykke til uansett ;)

Selv er jeg nokså deppa i dag (på selveste termindatoen) siden jordmor oppdaget at snuppa ligger på skrått! altså ikke i nærheten av nedi bekkenet. Men likevel ingen kontroll på sykehuset, bare time hos JM om en uke. Veldig festlig. Må legge meg rett ned hvis vannet går, for da kan navlestrengen komme i klem. Jaja. Får virkelig håpe hun finner veien ned i bekkenet snart så jeg slipper et nytt KS, vil ikke ha det :(

Skrevet

Hei Elisabeth 79 fødeklar. Hvem er det som setter modningakupunktur på deg. Pleier ikke det å være en vanlig akupunktør? Og i såfall høres jo det rart ut at hun skal sjekke modning på deg.

Hvis du er bosatt i Oslo blir jeg glad for tips til akupunktør jeg kan gå til.

Så bra at du slipper med maks 10 dgr overtid. Fødte mitt første barm 15 dgr etter termin, og det var tungt på slutten husker jeg. Lykke til.

Skrevet

Til HI: Så deilig å ha fått en dato for igangsetting hvis det ikke kommer i gang av seg selv. Lykke til

Kan du anbefale hun som du går til for modningsakupunktur og tøyning? Jeg gikk 15 dgr over med min første, og 3 døgn med igangsetting hadde ingen effekt og endte til slutt i KS. Har lyst til å gjøre alt for å oppleve naturlig fødsel denne gang.

Blir takknemlig for tips til akupunktør

Skrevet

Jeg holder til i Stavanger...Kjenner derfor ikke til noen i Oslo;( Håper du finner noen gode:)

Hun som jeg går til her i Stavanger er jordmor 50% på sykehuset. Så der får jeg masse god informasjon i tillegg til akupunkturen:)Hun tøyde meg litt sist gang..Men det var ikke noe vondt så skal be henne ta litt ekstra i imorgen:)

Er veldig spent på å høre hvor moden jeg er der nede. har jo litt å si på igangsetting også..Jo mer moden jo lettere er det bli satt igang har jeg hørt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...