jinte1983 Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 fikk brevet i posten i dag... merkelig å vite at akkurat den dagen kommer snuppa mi.... om ikke jeg starter selv først da, så det blir hasteKS i stedet, men får prøve å ikke tenke sånne tanker.... men kjenner det hele ble enda litt mer virkelig nå, og gruer meg :/ blæh, hehe,.... gleder meg selvsagt til å se snuppa, men gruer meg til å bli kutta opp. må bare tenke at det er verdt det, hehe
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Så spennede da Er vell normalt å få litt sånne blanede følelser tror jeg. Selfølgelig gleder du deg til å bli ferdig, men er da lov å grue seg litt til keisersnittet allikevel. Mase lykke til! Hva er grunnen til keisersnitt forresten? Du må ikke svare hvis du ikke vil såklart
my babyboy - Har født!!! :) Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 godt og få en dato og forholde seg til og skal selv ta keisersnitt, men ikke fått dato enda. når har du termin egentlig, og når har du fått dato?
jinte1983 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2008 takk takk for å gjøre en lang og fæl historie kort og grei: drev på en hel dag selv forrige gang... endte med at lege forsøkte tang, noe som ikke gikk, deretter prøvde han med vakuum. tre forsøk, og da tørte han ikke mer, så ble kjørt rett til op.stue og hastekeisersnitt... hadde vi prøvd ti minutter/kvarter til så hadde ikke junior levd i dag.... må ta ks denne gangen om jeg vil ha a ut, grunna unormalt smal bekkenbunn.... har termin 22.november, og har fått datoen 11.november
Fuglehjertet Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Har selv et hastekeisersnitt bak meg, selv om det ikke var mye hast over det. Men jeg har hørt at planlagte keisersnitt er noe helt annet, de tar de først på dagen, og alt er avslappet og rolig og trygt. Men det er noe spesielt med "termin" med dato og klokkeslett og vite at DA SKJER DET...
jinte1983 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2008 det blir selvfølgelig noe helt annet ja men... nå veit jeg også at jeg skal kuttes opp... hehe... og det gleder jeg meg ikke til... og forrige gang måtte jeg få full narkose pga at jeg kjente de kløp meg i magen samme hvor mye bedøvelse jeg fikk... og vil ikke ha narkose nå, for fikk jo ikke se ungen før han var konfirmert nesten og frister heller ikke å ligge våken og vite hva de driver med... verste tanken ever... nei, de som kan føde normalt aner ikke hvor heldige de er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå