Gå til innhold

er litt lei meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer og jeg har en jente på 1 år. Og da vi fikk henne ble vi enig om å få en til gaske tett... (har altid hatt lyst på 2 tette) og no når d ser ut som jeg kanskje er gravid så har han forandret helt mening.. Begynte direkte å si at det blir abort.... men hallo,jeg vil jo ikke ta abort... men han bare lo av meg da eg sa det...... :(

Hva skal jeg gjøre?? er lettere deprimert.... har jo ikke testa enda da ikm ikke er før på tirsdag, men jeg tror egentli den er positiv.. føler meg sånn som sist eg var gravid... *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis :))

Du beholder, enkelt og greit.

Samboeren din kommer nok til å glede seg ettehvert uansett.

Å ta abort om det ikke passer for han akkurat da syns jeg ikke noe om.

Og dere vil jo aldri angre på barnet dere fikk! :))

Skrevet

ååå. så godt å høre... :)

Har ikke LITT lyst til å ta abort uanset.. tenker på min søster som mistet første gang hun var gravid. og måtte inn til utskrapning da kuren ikke funket. syntes sååå synd på henne. Selv om det var ufrivillig, så klarer eg ikke tanken på å gjøre det frivillig....

men synes det er dumt at sambo er så sta på d... og vet at foreldra hans kommer til å støtte ham på det..... (siden jenta er så liten enda, og vi bare er 21 år.). men men... hmmm..... for min og jenta sin del så håper eg faktisk at eg er gravid.. var jo d som i utgangspunktet var planen :P

men ska ikke være lett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...