Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 I morges fikk jeg melding av min venninne om at hun nettopp hadde mistet for andre gang på 4 mndr. Forferdelig trist, selvfølgelig, og vi sendte noen meldinger frem og tilbake, hvor jeg bl.a forsøkte å trøste og oppmuntre, men hun hadde allerede avfunnet seg med situasjonen. Så fikk jeg sagt at mannen min ikke har mulighet til å være med på UL i morgen, hvorpå hun spør om ikke hun kan få være med i steden! Jeg spurte selvsagt om hun var sikker på at hun orket det, men det ville hun så gjerne, det ville bli noe hyggelig i alt det triste, sa hun. Så nå, som hun egentlig burde sitte hjemme og synes synd på seg selv, skal hun altså være med meg og holde meg i hånda på UL! For et fantastisk menneske!! Ville bare skryte litt av go'jenta!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 wow, det var raust! det hadde ikke jeg orket for å si det sånn. Mistet også 2 ganger ila en kort periode. "alle" venninnene mine ble gravide føltes det som, gjorde selvsagt mitt tapreste for å glede meg på deres vegne, men det var litt tøft...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 jeg var med ei venninne når hun skulle ta abort. ingen gyldig grunn i mine øyne, men det vvar ikke min plass å avgjøre så jeg holdt kjeft. støttet henne å så på mens hun lå der. mens jeg prøvde å holde godt fast på min egen mage uten at hun merket det. må ærlig si at jeg syns det var vondt å se henne gå glipp av den sjansen pga hun ikke gadd å gå på prevansjon med typen. var 26 uker på vei da hun gjorde det så jeg kjente godt sparkene fra min lille gutt.. men det var hennes valg. jeg hadde plikt som venninne å stille opp for henne å høre på henne om hvorfor hun tok det valget hun tok. jeg snakket med henne uten å være partisk. vi satt lenge å veide for og imot. også uten å virke partisk. dette er nå et par år siden å jeg tenker enda på den sjansen hun gikk glipp av
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Herrefred, at du gidder å bruke tid på å tenke på noe din venninne gjorde når det var riktig for HENNE. Dustekjerring..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Gratulerer, anonym 18.13: du har nettopp skrevet det mest meningsløse innlegget på en stund her. At du er sur som ei potte i tillegg lyser jo av hele innl. Kanskje ønsker du at det var du som har ei slik flott venninne? (tviler egentlig på at du er istand til å kjenne etter, med den innstillingen din).
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Så heldig du er HI som har en sånn god venninne. Håper for hennes del at hun blir gravid igjen snart, og klarer å "holde" på barnet.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Ja, det håper jeg også! Hun er blitt lovet god oppfølging neste gang hun blir gravid, i hvertfall! ...Også vi som skulle ha permisjon sammen... Får håpe vi får en 5-6 måneder samtidig, i hvertfall : ) Unner henne så veldig et barn til! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå